[RF] hvorfor kun endags billet om søndagen~
Fra : Ukendt

Dato : 11-06-03 20:44

En fra mit arbejde var på roskilde i 86 og hun var temlig sikker på man
kunne købe endagsbilletter til hver enkelt dag.

Hvorfor kan man ikke det længere? Det må da være let nok at kontrolere?
Torsdag=skrigende rødt armbånd Fredag= neon o.s.v. ?

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Michael Hjorth

Dato : 11-06-03 21:06

On Wed, 11 Jun 2003 21:44:08 +0200, peet_dk wrote:

> En fra mit arbejde var på roskilde i 86 og hun var temlig sikker på man
> kunne købe endagsbilletter til hver enkelt dag.

Det er forkert! Det har aldrig været solgt andre endags biletter til RF
end søndag.

> Hvorfor kan man ikke det længere? Det må da være let nok at kontrolere?
> Torsdag=skrigende rødt armbånd Fredag= neon o.s.v. ?

Pladsen bliver ikke tømt om natten, som man gør de steder som har
endagsbånd, så man kan ikke kontrollere det.

Michael.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 11-06-03 21:41

"Michael Hjorth" <mhjorth1@netscape.net> wrote in message

> Pladsen bliver ikke tømt om natten, som man gør de steder som har
> endagsbånd, så man kan ikke kontrollere det.

Efter hvad jeg erindrer på Roskilde '98, blev koncertområdet da tømt hver
nat.

Jeg erindrer da at man hver dag skulle gå igennem ekstra-vagter der
kontrollerede tasker osv, når man skulle ind i koncertområdet?

--
Anders Vind Ebbesen
www.headbanger.dk - Spinning synth-pop, EBM, industrial, electronica, dub,

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 11-06-03 22:15

Anders Vind Ebbesen wrote:
> Efter hvad jeg erindrer på Roskilde '98, blev koncertområdet da tømt hver
> nat.

Det gør det altid, men camping området bliver jo ikke tømt og det er
også en attraktion i sig selv. Jeg vil faktisk tro halvdelen kommer mere
for lejerlivet end for koncerterne, det er da ikke ualmindeligt der er
folk som aldrig når ind på koncertområdet (eller festival pladsen som
den hvis hedder rigtigt).

> Jeg erindrer da at man hver dag skulle gå igennem ekstra-vagter der
> kontrollerede tasker osv, når man skulle ind i koncertområdet?

Det er for at flaskesamlerne kan score nogle lette penge

Nej seriøst, det er både for at lave en ekstra check af armbånd, man kan
jo kravle over hegnet, og så for at fjerne kasteskyts, våben og optagegrej.

Mvh

Bruno

Fra : Michael Hjorth

Dato : 12-06-03 22:24

On Wed, 11 Jun 2003 22:41:15 +0200, Anders Vind Ebbesen wrote:

> Efter hvad jeg erindrer på Roskilde '98, blev koncertområdet da tømt
> hver nat.

Der er vagter ved indgangene til festivalpladsen døgnet rundt, og man kan
gå ud og ind som det passer en. Hvis man har armbånd, selvfølgelig

> Jeg erindrer da at man hver dag skulle gå igennem ekstra-vagter der
> kontrollerede tasker osv, når man skulle ind i koncertområdet?

Det er flaskecheck, men når du _er_ kommet ind kan du da bare blive der
lige til mandag morgen når det hele er slut.

Michael

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 05:20

> Det er flaskecheck, men når du _er_ kommet ind kan du da bare blive der
> lige til mandag morgen når det hele er slut.

Btw. kan man købe normalt-kildevand inde på koncert-området? Må man evt.
selv tage noget med der ind (en tom plast flaske som man så fylder op der
inde)

Fra : Anders Buch

Dato : 13-06-03 13:28

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> wrote

> Btw. kan man købe normalt-kildevand inde på koncert-området?

Du må ta' "blødere" plastik ting med på pladsen - flasker, glas, kopper (jeg
tror ikke en hård kaffekop af plastik går).

Bare der ikke kan skrues låg på, og "tingen" bruges som kasteskyts.

Så hvis du altså skærer toppen af en flaske er den lovlig. Med hals hvor et
låg kan skrues på er den forbudt.

- Anders

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 15:10

> Så hvis du altså skærer toppen af en flaske er den lovlig. Med hals hvor
et
> låg kan skrues på er den forbudt.

ok, så må jeg igang med at slagte en 1½ L'ers flaske ;)

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 05:21

Ok så, men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan lave billetter der kun
gælder lørdag-søndag for os der SKAL på arbejdet :/