Beverly Hills
Fra : Kat

Dato : 11-06-03 16:29

Hej
Er der nogen der ved, hvad det var for et nummer der blev brugt i dagens
afsnit af BH? Det nummer som Donna og David dansede til, hjemme i
lejligheden? Er ret sikker på det var The Cranberries, men kender ikke
titlen på nummeret?

Anyone?
:)Kat

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-06-03 17:13

In dk.kultur.musik, Kat wrote:

> [...]
> til, hjemme i lejligheden? Er ret sikker på det var The
> Cranberries, men kender ikke titlen på nummeret?

Jeg ser det ikke selv, men mit gæt er "Dreams", hvis det altså var
The Cranberries.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Kat

Dato : 11-06-03 17:25

> Jeg ser det ikke selv, men mit gæt er "Dreams", hvis det altså var
> The Cranberries.
>
> --
> Lars Stokholm

Jamen det var jo lige det det var! Ok jeg er lige nysgerrig, men hvis du
ikke ser BH selv, hvordan dulan kan du så gætte nummeret??

Kat

Fra : -V-

Dato : 11-06-03 17:30

"Kat" <kdonot@tiscali.dk> wrote:

> Jamen det var jo lige det det var! Ok jeg er lige nysgerrig, men hvis du
> ikke ser BH selv, hvordan dulan kan du så gætte nummeret??

Fordi Lars, udover at være djævelsk hjælpsom, er så god til musik.

-V-

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-06-03 17:56

In dk.kultur.musik, -V- wrote:

> Fordi Lars, udover at være djævelsk hjælpsom, er så god til
> musik.

Hehe, lad os nu være fair, jeg er desuden (udover at være
djævelsk hjælpsom og god til musik) Cranberries-fan. Dreams
er ret populær i TV. :)

Med mit gæt, et TV-blad og lidt Google-magi, fandt jeg:
http://www.google.com/search?q=%22beverly+hills+90210%22+%22the+cranberries%22+dreams+episode+130

Som gav mig denne:
http://www.tvtome.com/BeverlyHills90210/season5.html

Der dog siger, at afsnittet har nummer 136 og ikke som Kig Ind
påstår, 130. Men det må være deres problem.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 11-06-03 18:15

In dk.kultur.musik, Lars Stokholm wrote:

> Med mit gæt, et TV-blad og lidt Google-magi, fandt jeg: [...]

Øv, så var det "episode" der var det magiske ord:
http://www.google.com/search?q=%22beverly+hills+90210%22+%22the+cranberries%22+episode