Favorit dead kennedys numre ??
Fra : Esben og Susanne

Dato : 11-06-03 14:21

Nu må det snart være nok med alt det Metallica der er her på listen
Al respekt til Metallica. Men det er sku da ved at nå samme antal indlæg som
dansktop. Man fornemmer nærmest at der findes en heavy metal klon af åge
derude.

Dead kennedys finest punkband ever !!!

Mine favoritter for tiden:

Trust your mechanics

Anarchy for sale

Holliday i cambodia

MTV get of the air

Esben

Fra : Kasper Kristensen

Dato : 11-06-03 14:36

"Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
som
> dansktop. Man fornemmer nærmest at der findes en heavy metal klon af åge

Halloween
Cesspool in Eden
A Growing Boy Needs His Lunch
Stealing Peoples Mail
Let's Lynch the Landlord
Too Punk to Fuck

Kasper

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-06-03 16:20

"Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
som
> dansktop. Man fornemmer nærmest at der findes en heavy metal klon af åge

Helt rigtigt,Metallica hænger også mig ud af halsen.

Mine favoritter er:
Cesspool in eden
Riot
I am the owl(Genialt guitarspil)
Chemical warfare
Halloween

En skam de tre medlemmer udover Jello Biafra
har pisset på alt hvad Dead Kennedys stod for.

Mvh Butterfly
www.destruktion.dk

Fra : Esben og Susanne

Dato : 11-06-03 19:57

> En skam de tre medlemmer udover Jello Biafra
> har pisset på alt hvad Dead Kennedys stod for.

Ja det er en sørgelig omgang - læste på tentacle siden at sagen har været
oppe igen sidst i maj, pga jellos appel - jeg håber fandme dommen bliver
omstødt, men jeg tror nu ikke at det sker !!
DK´s nye frontfigur gør vistnok en hædelig figur, men det smager sku af fup
og svindel og moneymaking. Har nogen her hørt "det nye DK" live eller på cd
??

Esben

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 12-06-03 00:26

> [...]
fup
> og svindel og moneymaking. Har nogen her hørt "det nye DK" live eller på

Jeg har ikke hørt det,og jeg vil opfordre alle
til at boykotte alt der måtte komme fra dem.
Den nye forsanger er hørt udtale at Jello Biafra
er upatriotisk,fordi han er imod krigen mod terror.
De har iøvrigt dedikeret Hollyday in Cambodja
til de tapre soldater ved fronten.
Det er da til at få kvalme af.

Mvh Butterfly
www.destruktion.dk

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 12-06-03 08:50

"Butterfly McQueen"

> [...]
> Den nye forsanger er hørt udtale at Jello Biafra
> er upatriotisk,fordi han er imod krigen mod terror.
> De har iøvrigt dedikeret Hollyday in Cambodja

Ja, lige præcis! Det nye DK er eddermame en tynd kop te i forhold til
tidligere tiders. Jeg snakkede med en fyr der havde været til koncert med
dem, hvor forsangeren netop var begyndt på de der patriot taler om de modige
folk i hæren, der kæmper for deres land. Det var til at brække sig over,
specielt når man ved hvad DK en gang stod for.
Eftersigende var der mødt en del punks op, hvis eneste formål var at give
forsangeren tæsk efter koncerten.... ved ikke om det lykkedes

-TDJ

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 11-06-03 16:30

"Esben og Susanne" <essus@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Nu må det snart være nok med alt det Metallica der er her på listen...

Hørt!

> Dead kennedys finest punkband ever !!!

Jeg kender kun "Too Drunk To Fuck"...
Måske dette kunne være en anledning til at høre lidt mere DK?

/Michael.

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 12-06-03 17:37

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@hotpop.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender kun "Too Drunk To Fuck"...
> Måske dette kunne være en anledning til at høre lidt mere DK?

Hej Michael!

Et godt sted at starte i mine øjne Plastic Surgery Disaster..
Det syntes jeg er den bedste de har lavet.
Too Drunk To Fuck findes på Fresh Fruit
For Rotting Vegetables,deres debutplade,
hvor de bla. har lavet en punket udgave af Elvis Presley's Viva Las
Vegas.

Mvh Butterfly
May the farce be with you!:)

Fra : kautaq

Dato : 13-06-03 01:30

Butterfly McQueen wrote:

> Too Drunk To Fuck findes på Fresh Fruit
> For Rotting Vegetables,deres debutplade,
> hvor de bla. har lavet en punket udgave af Elvis Presley's Viva Las
> Vegas.

Ikke oprindeligt, Too drunk... er kun en single. (vinyl)
Er den med på cd'en?

Nu vi snakker om singler, så er der to versioner af California
Über Alles. Den der er på debut-lp'en og den der blev udgivet
først - nemlig på single.
Singleversionen er klart bedre end den på lp'en.

Og for at det ikke skal være løgn, så er der en tredje version.
På mini-lp'en In God We Trust, Inc. hedder den:
"We've Got a Bigger Problem Now" Sangen handler nu om Ronald
Reagan og ikke som før, californiens guvernør Jerry Brown.

- stay cool, hang loose - admit nothing

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 13-06-03 03:11

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Ikke oprindeligt, Too drunk... er kun en single. (vinyl)
> Er den med på cd'en?

Min cd som jeg købte for et år siden er en dobbeltcd,
originalcd og en cd med hvad jeg tror er singler.
Der er bla. singleversionen af Holliday In Cambodia,
The Prey og Too Drunk To Fuck,så du har ret.
Den er ikke på den oprindelige Fresh Fruit.
Jeg er så heldig at have alle DK's udgivelser på Lp'er
undtagen Fresh Fruit...,som jeg måtte købe på cd
for senere at finde ud af at den slet ikke er udgivet på AT,men Cherry
Red Records.
Var det det pladeselskab,som DK debuterede på?
Jeg undrer mig lidt.

> Nu vi snakker om singler, så er der to versioner af California
> Über Alles. Den der er på debut-lp'en og den der blev udgivet
> først - nemlig på single.
> Singleversionen er klart bedre end den på lp'en.

Den er desværre ikke på min dobbelt-cd.

Mvh Butterfly
www.destruktion.dk

Fra : kautaq

Dato : 14-06-03 00:28

Butterfly McQueen wrote:

> [...]
> Red Records.
> Var det det pladeselskab,som DK debuterede på?

Jo, det mener jeg bestemt.

> Jeg undrer mig lidt.

Så vidt jeg ved var Alternative Tentacles et pladeselskab
som blev dannet af DK og nogen andre. Sådan at pengene gik
til alternative udgivelser og ikke til et kommercielt
foretagende. Men det kan være at andre kan uddybe?

> Den er desværre ikke på min dobbelt-cd.

Det var en skam, det kunne godt få mig til at købe cd'en
- altså hvis den var med, forstås.

PS. Jeg har en Fresh Fruit til salg (vinyl) meget velholdt.
Hvis nogen er interesseret, er det uden bog. (KUN e-mail)

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 11-06-03 16:56

Esben og Susanne wrote:

> [...]
> dansktop. Man fornemmer nærmest at der findes en heavy metal klon af åge

Riot,
Well Paid Scientist,
Trust Your Mechanic

Jep - fin plade, den Plastic Surgery Disaster.

Ulrik Magnusson

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-06-03 17:28

Man kunne ,jeg siger ikke vi skal,i samme åndedrag
spørge om jeres favorit Lard-nummer?
Lard er Jello Biafra's sideprojekt,sammen med
Al Jourgensen og Paul Barker,bedre kendt
som Ministry,til dem,der måske ikke har hørt det.

Mine favoritter er:

Warpimp Renaisance
Can God Fill Teeth?
Forkboy
Drugraid at 4 am.

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 11-06-03 17:33

Butterfly McQueen wrote:

> [...]
> Lard er Jello Biafra's sideprojekt,sammen med
> Al Jourgensen og Paul Barker,bedre kendt
> som Ministry,til dem,der måske ikke har hørt det.

Forkboy - klart! Vi ses til koncert den 8. juli

Ulrik Magnusson

Fra : Butterfly McQueen

Dato : 11-06-03 17:47

> Forkboy - klart! Vi ses til koncert den 8. juli

Det kan du bande på vi gør.:)
Endelig!-efter at have været fan i så mange år
skal jeg se dem live.
Glæder mig meget.

Mvh Butterfly
www.destruktion.dk

Fra : Esben og Susanne

Dato : 11-06-03 20:00

Pineaple face
i wanne be a drugsniffing dog
Forkboy

Esben

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 11-06-03 19:43

"Esben og Susanne"

> [...]
som
> dansktop. Man fornemmer nærmest at der findes en heavy metal klon af åge

HØRT!! Metallica stinker!

> Dead kennedys finest punkband ever !!!

ja DK, er sgu fede. Bare synd at Jello er den eneste der opretholder etikken
fra den gang. Jeg synes generelt "Fresh fruit for Rotting Vegetables" er et
møg godt album.

-TDJ