Javascript/Applet Kommunikation med Sun VM~
Fra : Per Thomsen

Dato : 11-06-03 15:03

Hej...

Jeg ligger inde med en applet, der anvendes til at kalde web-services fra
JavaScript.
Jeg er nu stødt ind i det problem at hvis brugerne opgraderer til Sun's VM
så virker appletten ikke længere.
Det skyldes at Microsoft VM bare exposer attributter og metoder på Applet
objektet til JavaScript, medens Suns VM gør det ved at bruge JavaBeans
Introspection.
(Kilde:
<http://java.sun.com/j2se/1.4.1/docs/guide/plugin/developer_guide/compatibil
ity.html>)
Der står også der ^^^ at problemet vil blive løst, men det har jeg ikke tid
til at vente på.
(Hmm... kan man egentlig se nogen steder, hvornår de har tænkt sig at løse
problemet?)

Så har jeg fået den ide at hvis, jeg nu konverterer min applet til en Bean,
så skulle det problem være løst.

Jeg har ikke selv kodet Appletten (jeg har dog kildekoden), og jeg er ikke
særlig velbevandret ud i Beans...
derfor vil jeg gerne have bekræftet, at det vil hjælpe på mit problem inden
jeg giver mig i kast med at konvertere appletten.

Er der nogle der kan bekræfte eller afvise at min ide holder?

MVH Per Thomsen