Siemens 3010 og omstillingsanlæg...?
Fra : Thomas

Dato : 29-03-01 16:14

Min kollega har en Siemens 3010 Micro, og påstår kan ikke kan stille den om
til et andet lokalnummer på omstillingsanlægget. Kan det virkelig passe, at
man ikke kan viderestille en samtale fra denne telefon?

Alle andre telefoner kan godt (trådløse og ikke trådløse, men vi har kun
denne ene Siemens), der sidder en R tast på, som man vel normalt vil bruge
til den slags, men den reagerer ikke...

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial

Fra : Rander

Dato : 30-03-01 11:13

Thu, 29 Mar 2001 17:14:07 +0200 brugte Thomas 17 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni:

>Alle andre telefoner kan godt (trådløse og ikke trådløse, men vi har kun
>denne ene Siemens), der sidder en R tast på, som man vel normalt vil bruge
>til den slags, men den reagerer ikke...

Dette er fra en 3015, går ud fra at det er det samme...

Oppe i displayet står der ud for anden knap fra højre "INT" - det er den du
skal bruge når du stiller om eller ringer internt.

R-tasten er kun til skift af samtale i forbindelse med banke-på-funktion...
Fatter heller ikke helt at det skal være sådan...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Det er ingen kunst at forføre en pige, men en lykke at finde én,
der er værd at forføre. (Kierkegaard)

Fra : Thomas

Dato : 30-03-01 14:13

> Dette er fra en 3015, går ud fra at det er det samme...
>
> Oppe i displayet står der ud for anden knap fra højre "INT" - det er den
du
> skal bruge når du stiller om eller ringer internt.

Jeg får desværre bare ikke nogen klartone, når jeg trykker på "INT"...

Er der ikke nogen, der har prøvet en 3010 på et omstillingsanlæg?

Fra : Rander

Dato : 31-03-01 00:51

Fri, 30 Mar 2001 15:12:48 +0200 brugte Thomas 19 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni:

>Jeg får desværre bare ikke nogen klartone, når jeg trykker på "INT"...

Okay, så prøver vi den anden mulige løsning: Omstillingsanlægget kræver en
anden flash-tid end de 250 ms der bruges som standard...

Igen til en 3015 - jeg har scannet manual-siden til dig på
http://home.worldonline.dk/~rander/3015.gif

Prøv dig frem med flash-tiderne til du finder en der virker... (og brug
R-tasten til omstilling).

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Økonomi er ekstremt brugbart som beskæftigelsesterapi for økonomer.
(John Kenneth Galbraith)

Fra : rune og stinne

Dato : 31-03-01 22:57

hej

på mit arbejde har vi haft samme problem med en siemens trådløs telefon og
det var noget med at den ikke var indstilet til at bynnette dtmf toner, prøv
at tjække det.

hilsen rune

Fra : Thomas

Dato : 01-04-01 16:26

> [...]
> http://home.worldonline.dk/~rander/3015.gif
>
> Prøv dig frem med flash-tiderne til du finder en der virker... (og brug

Kanon! Det virker nu, den var åbenbart ikke sat op til det fra fabrikken.

Mange tak for indsatsen.