Serienummer i systemprofil OS9
Fra : Christian Bech

Dato : 11-06-03 10:07

Jeg er ved at lede efter serienummeret på en gammel iMac/233 med OS 9,
men når jeg kigger i systemprofil skriver den blot Not available. Er
der andre steder, jeg kan finde serienummeret?

--
Christian

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-06-03 10:36

Christian Bech <christian.bech@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg er ved at lede efter serienummeret på en gammel iMac/233 med OS 9,
> men når jeg kigger i systemprofil skriver den blot Not available. Er
> der andre steder, jeg kan finde serienummeret?

Bag lågen i højre side. Jeg tror det er i loftet af det lille rum, så se
godt efter.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Christian Bech

Dato : 11-06-03 11:03

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) skrev:

>Bag lågen i højre side. Jeg tror det er i loftet af det lille rum, så se
>godt efter.

Tak for hjælpen.
--
Christian

"jeg kender en der er medlem af Harry Krisna"
- Chokmah Mogensen