Save i stedet for Print?
Fra : Jan Krog Henningsen

Dato : 10-06-03 21:00

Hej alle,

Skønt med denne NG, som altid har hjulpet hurtigt og yderst effektivt...
håber og tror I også kan hjælpe her:

Min kærestes iBook/X10.2.6 (US) har pludselig ændret den gængse option
"Print" i nederste højre hjørne af "Print"-dialogen til "Save...". Dette
gælder samtlige applikationer.

Et klik på denne Save-knap resulterer i en PDF-version af det dokument eller
vindue man ønskede at printe. (Optionen "Save as PDF" findes stadig til
venstre i dialogen, og giver samme resultat?!!)

Min kæreste insisterer på at hun "intet har gjort" og jeg kan ikke
gennemskue, hvilken setting/parameter hun (sandsynligvis) er kommet til at
pille ved... kan I?

/Jan

Fra : Jonas Voss

Dato : 10-06-03 21:32

Jan Krog Henningsen <nospam@henningsenruberg.dk> wrote:

[...]

> Min kæreste insisterer på at hun "intet har gjort" og jeg kan ikke
> gennemskue, hvilken setting/parameter hun (sandsynligvis) er kommet til at
> pille ved... kan I?

I den tredje rullemenu i printdialogen, under titlen 'Output options'
er hun nok kommet til at sætte hak i 'Save as file', og dernæst gemt
denne indstilling som default.

Prøv at fjern hakket og se om det ikke hjælper.

Here was something that Ford felt he could speak about with
authority. "Life," he said, "is like a grapefruit."

Fra : Jan Krog Henningsen

Dato : 10-06-03 21:45

Hej Jonas,

Vi bukker og takker. *s*