OC programmer til R9500Pro
Fra : Sune Seeger

Dato : 11-06-03 08:32

Hej NG

Jeg har lige købt et Sapphire 9500Pro og vil gerne vide hvilke programmer
eller andre ting man kan oc kortet med.

Jeg vil også gerne vide om man kan modde kortet til et 9700NP eller 9700Pro,
da jeg har læst et sted at man kunne bruge en anden bios til 9500Pro, så det
bliver moddet til et 9700NP, men ved ikke om det virker og om det
overhovedet kan lade sig gøre på en eller anden måde.

http://www.envynews.com/gibs.php?ID=398&page=1

På forhånd tak

Mvh

Sune Seeger

Fra : Mads Holmer-Jensen

Dato : 11-06-03 08:53

"Sune Seeger" <sune.seeger@mail.dk> wrote in message

> [...]
> bliver moddet til et 9700NP, men ved ikke om det virker og om det
> overhovedet kan lade sig gøre på en eller anden måde.

Det der tales om er udelukkende overclocking, og der er altså ikke tale om,
at dit kort bliver moddet til et 9700/9700 Pro. Da de fleste Radeon 9500 Pro
er låst fra fabrikken, skal man flashe BIOS for at kunne overclocke.
Bagefter kan du så skrue op for datahastighederne, sådan at kortet kommer
til at yde henad et 9700 Pro.

Programmer til formålet:

http://download.guru3d.com/

V.h.