Få info om ens Far ?
Fra : Jensen

Dato : 10-06-03 14:55

Dav

Hvis man nu vil vide hvor mange børn ens far har, men det ikke er muligt at
spørge ham selv, kan man så få oplysningerne andetsteds ?
Jeg har snakket med informationen på den lokale kommune, og de siger at de
ikke må udlevere det, hvad hulen gør man så ?

Hilsen
Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-03 19:18

"Jensen" <jensen@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har snakket med informationen på den lokale kommune, og de siger at de
> ikke må udlevere det, hvad hulen gør man så ?

Venter til han er død.

Så er det muligt at få informationerne.

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.cf-offroad.dk - Udstyr til 4x4, fælge, spil, snorkler, OME m.v.

Fra : Jensen

Dato : 10-06-03 19:35

> Venter til han er død.
>
> Så er det muligt at få informationerne.

hehe, der må da være andet man kan gøre ?

Hilsen
Jensen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 10-06-03 21:01

"Jensen" <jensen@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> hehe, der må da være andet man kan gøre ?

Nej. Det skulle der ikke være.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 10-06-03 21:38

On Tue, 10 Jun 2003 20:34:49 +0200, "Jensen" <jensen@ingenmail.dk>
wrote:

>hehe, der må da være andet man kan gøre ?
Man kunne måske spørge ham ?
Det kan være at der også er nogen på "gule plader" ?
Det kan også være at der er nogen i familen / omgangskredsen der ved
noget.
Hvis "far" er gammel nok kan der måske være hjælp at hente i
slægtsforskningskredse.
Men er du parat til at høre "sandheden" ?

/Hans

Fra : DS

Dato : 11-06-03 08:00

> [...]
> Jeg har snakket med informationen på den lokale kommune, og de siger at de
> ikke må udlevere det, hvad hulen gør man så ?

Du kan hyre en privatdetektiv...