Seksuelle Rollespil
Fra : Paul

Dato : 10-06-03 22:18

Nu melder nysgerrigheden sig igen.

For noget tid siden overhørte jeg nogle af mine kvindelige kolleger tale om
rollespil.
Det kan jo være hvadsomhelst, men det blev nævnt i forbifarten mens emnet
var sex.

Hvad går seksuelle rollespil egentlig ud på? (det er såvidt jeg ved ikke
noget jeg nogensinde har prøvet - bevidst, altså).

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Bo Warming

Dato : 11-06-03 10:31

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad går seksuelle rollespil egentlig ud på? (det er såvidt jeg ved ikke
> noget jeg nogensinde har prøvet - bevidst, altså).

Vi spiller skuespil for os selv - hvorfor ikke også overfor andre

Og en god partner er en hvor neurosrene går i hak og man enes om manus

S/M er et eksempel og i Eric Bernes "Hvad er det vi leger" beskrives andre
plots

Fx "Nu har jeg dig, den lede stodder"
"se had i har gjort ved mig"
og
diverse martyrier

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-06-03 19:35

"Paul" <paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad går seksuelle rollespil egentlig ud på? (det er såvidt jeg ved ikke
> noget jeg nogensinde har prøvet - bevidst, altså).

Tja... det kan være mange ting. Det kunne for eksempel være at din kone
klædte sig ud som stram skolelærerinde, medens du spillede den uartige
skoledreng, med deraf følgende afstraffelse. Det kunne være at du spillede
gigolo, som din kone så bestilte til at betjene hende, eller alt muligt
andet. Et rollespil med seksuelle toner.

Lars