Weather Update....
Fra : Steffen Hansen

Dato : 29-03-01 11:37

Her i Herlev har vi pt. noget der ligner slud ret meget.. Og fra
Amager siger de det samme....

/Steffler

Fra : B4E

Dato : 29-03-01 11:56

Kbhs centrum

Overskyet, tørre veje KL. 12:56

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 29-03-01 12:11

"B4E" <biker4ever@easyriders.com> skrev i en meddelelse
> Kbhs centrum
>
> Overskyet, tørre veje KL. 12:56

Jeg sidder i Kbh S, og her er det lige begyndt at småregne....

--
Susanne

Fra : B4E

Dato : 29-03-01 12:23

Jep småregner nu I kbhs centrum

Kl. 13:23

Uha

Mvh B4E

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-03-01 12:09

Amager, siger du?

Det gør der nu ikke her på Amager, hvor jeg sidder...

Nok blæser det, og det ser tilsyneladende ud til, at vejene også er tørre
(stadigvæk)

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Janus

Dato : 29-03-01 12:23

Klampenborg (bakken) koldt, blæsende, pt. nedbør (sne foreløbig) kl 13.23

Janus

Steffen Hansen <steffen.hansen@dba.dk> skrev i en

Fra : Janus

Dato : 29-03-01 12:40

Bakken:
nu sner det ikke mere. vejene er fugtige men ikke våde eller bedækkede af
sne/hagl kl 13.40

Janus

Janus <janusz@kampsax.dtu.dk> skrev i en

Fra : Niels S.

Dato : 29-03-01 13:00

Janus skrev

> Bakken:
> nu sner det ikke mere. vejene er fugtige men ikke våde eller bedækkede af
> sne/hagl kl 13.40

Udemærket Janus, keep it comming

Køge/Solrød egnen 13:52:

Små regn siden middag (0,49 mm), enkelte hagl/snefug ind i mellem, blæsende
fra sydøst, 1,5°C.

--
Niels S.
VFR800FI

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 29-03-01 14:27

Aalborg
kl ca. 11 til nu 15:30

Let snevejr. Jorden er efterhånden lidt hvid.

De kører fandeme rundt med saltspredere igen !!!???!#!
Holder de aldrig op. !?!

bmt@poet.dk
Bent Erik M. Thomsen
Nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT

Fra : Christian Berggreen

Dato : 29-03-01 14:42

Lyngby et par km fra KBH. og Bakken kl. 15.39:

Blæsende, skyet, regner en lille smule og vejene er fugtige.......virker som
om det værste er passeret nu!!!

Christian
VTR1000F
(som hvertfald tager til Nørrebrogade)

Fra : Mads Lund

Dato : 29-03-01 14:59

München, 12° solskinsvejr og fuglefløjt.

Mads Lund
Ninja9RT, fragmenteret
RS125RR,

Fra : boe

Dato : 29-03-01 15:04

"Mads Lund" <Mads.L@Martin.dkxxx> wrote in message

> München, 12° solskinsvejr og fuglefløjt.

Tak Mads, dit dejlige menneske....Hvorfor er det nu lige, at jeg normalt
springer over dine indlæg

Bo, VF1000F

Fra : Nikolaj B. Kjeldsen

Dato : 29-03-01 16:05

17.06 Lyngby (<500m fra bakken)

Det værste er vist ovre..

Landskabet er vådt, men det regner ikke.

Småkoldt (men går den rigtige vej)

Skal afsted nu.. Ses derinde

Nikolaj

Christian Berggreen <ccb@image.dk> skrev i en

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-03-01 15:12

Kbh SV kl 16:10

Det regner ikke mere.
Vinden er løjet en smule af.

Jeg er ved at blive liderlig af at vente på at komme ud og køre igen idag

Om lidt skal Jacob hentes, så er der sving i hjulene igen. *skønt*

Jeg beder lige til min lille vejr-profet-gud, jeg altid har med i lommen, og
drysser den med mit lykkepulver, som jeg har i den anden lomme....

Så kan i andre bare håbe på, at det nu også virker, og det ikke er en stor
joke jeg fyrer af ;PP