Er Storebæltsbroen lukket ?
Fra : Frank

Dato : 29-03-01 09:50

Har lige hørt et rygte om at Storebæltsbroen er lukket for campingvogne og
lette køretøjer.

Det sætter jo godt nok en begrænsning for os jyder - er der hold i rygtet ?

/Frank
VS1400

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-03-01 10:06

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lette køretøjer.
>
> Det sætter jo godt nok en begrænsning for os jyder - er der hold i rygtet

Der ska sku mere end en statsansat til at holde mig væk, hvis jeg ellers når
helt over til broen
Vi har som sagt snestorm i vejleområdet

Hilsen

Morten Dahl
-Gu faen ska bakken åbnes..

Fra : B4E

Dato : 29-03-01 10:01

På teksttv side 465 står der Kørsel med lette køretøjer frarådes pga
af kraftig blæst !

Men frarådes betyder at man selv bestemmer om man vil tage chancen
ikke ??

Med venlig hilsen
Biker4ever

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-03-01 10:22

"B4E" <biker4ever@easyriders.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> af kraftig blæst !
>
> Men frarådes betyder at man selv bestemmer om man vil tage chancen

Jo og hvis man er nået til broen uden for mange styrt så kan man vel
også køre over den.

Er du forresten ikke københavner? kan du ikke lige give en update af vejret
"from your point of view"

Forstår nu godt du ikke slæber HD en ud, der sku også en masse pudsearbejde
på sådan en svend..

Hilsen

Morten Dahl
-Gu faen ska bakken åbnes..

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-03-01 10:51

> Er du forresten ikke københavner? kan du ikke lige give en update af
vejret
> "from your point of view"

Koldt, blæsende og overskyet = ikke nogle trafikale problemer.

/A - På vej til Hillerød på 2 hjul om 10 min.

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-03-01 11:09

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> vejret
>
> Koldt, blæsende og overskyet = ikke nogle trafikale problemer.
>
> /A - På vej til Hillerød på 2 hjul om 10 min.

TAK, selvom du nu nok ikke når at læse det

Hilsen

Morten Dahl
-Gu faen ska bakken åbnes..

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 29-03-01 16:14

> Koldt, blæsende og overskyet = ikke nogle trafikale problemer.
> /A - På vej til Hillerød på 2 hjul om 10 min.

Rettelse der var sne og fygning - Men det er slået over i regn nu. Desuden
er der da nogle mc'ister på vej mod syd af hillerødmotorvejen...

/A

Fra : B4E

Dato : 29-03-01 11:04

Vejret i Kbh er p.t. let skyet, her kl. 12:05

Vejene er ok , lidt salt ved fortove og cykelstier, men vejbanen ser
ret ren ud.

Ser ud som det kan gå hvilken som helst vej.

mvh B4e

Flere updates senere !

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 29-03-01 11:25

Det småregner i Vallensbæk lidt unden for Kbh

Lasse

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-03-01 11:28

B4E <biker4ever@easyriders.com> skrev i en
> Vejret i Kbh er p.t. let skyet, her kl. 12:05
>
> Vejene er ok , lidt salt ved fortove og cykelstier, men vejbanen ser
> ret ren ud.

Kl. 12.22

Sjælland / Dalby v. Haslev ca. 18 km syd for Køge.

_Meget_ blæsende, naboens flagstang står i en pæn bue , der er også lige
begyndt at falde væde ned fra himlen, regnen virker lidt stiv i det, ikke
sne men lidt "krystalliseret"

THAT DOES IT !!!

Nu er der dømt kørsel i madkassen, for til Nørrebrogade _skal_ jeg , jeg
har nemlig lånt et Digital Kamera , som jeg liiiiiiiiige skal lege lidt med.

Så til dem der trodser vejret

PAS PÅ JER SELV !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Morten Juel

Dato : 29-03-01 10:04

Hmnmm ;o(

På storebælts info linie 70151015 siger de at det frarådes at køre over med
campingvogne og lettekøretøjer, pga blæst.. det vil blive ophævet kl 14
regner de med !!

Mvh
Morten
XS400 Seca ''som glæder sig til at se tv iaften**