Hvidedæksider
Fra : Lars

Dato : 29-03-01 08:49

Hej!

For laaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid siden var der en eller anden som ledte efter
dæk med hvide sider, til sin intruder ? (husker jeg rigtigt?)
Jeg faldt over denne side ved en tilfældighed og de har løse dæksider.

http://www.ctv-trading.dk/

Og jeg har _ikke_ aktier i firmaet. )

/Lars
CB500, som hader salt og kulde.

"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Henry

Dato : 29-03-01 09:19

Hej

Jezes det lyder bare grimt, løse dæksider der klemmes ind mellem dæk og
fælg..... uha.

Henry (med 55% faste dæksider)

Fra : Armand

Dato : 30-03-01 22:18

Henry <henry@mail.removethis.dk> skrev i en
> Hej
>
> Jezes det lyder bare grimt, løse dæksider der klemmes ind mellem dæk
og
> fælg..... uha.

Lyder ikke særligt velegnet til slangeløse dæk :-/

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 30-03-01 23:27

Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> og
>
> Lyder ikke særligt velegnet til slangeløse dæk :-/

Men nu har de fleste "blødhat´s" maskiner vel egerfælge, og derfor ikke
slangeløse dæk ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 31-03-01 19:35

Dennis Hellan Pedersen <dhp(fjern dette)@image.dk> skrev i en

> Armand <armand@mc-chaufforerne.dk> skrev i en

> Men nu har de fleste "blødhat´s" maskiner vel egerfælge, og
derfor ikke
> slangeløse dæk ?

Tjaeh - Det skulle ikke undre mig :-/
Der skal nok være mange der foretrækker forkromede eger og hvide
dæksider frem for sikkerheden i slangeløse dæk

--
Armand.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-03-01 20:25

> derfor ikke
>
> Tjaeh - Det skulle ikke undre mig :-/
> Der skal nok være mange der foretrækker forkromede eger og hvide
> dæksider frem for sikkerheden i slangeløse dæk

Du har helt sikkert ret i at et slangeløst dæk er mere sikkert,
men er problemet ikk´os, at egerfælgene ikke er lufttætte, i hvert fald de
typer hvor egerne er samlet i midten af fælgen ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Armand

Dato : 01-04-01 01:02

> [...]
> men er problemet ikk´os, at egerfælgene ikke er lufttætte, i hvert
> fald de typer hvor egerne er samlet i midten af fælgen ?

Jo, jo - Ganske som du tidligere uimodsagt skrev (som ovenfor stadig
quotet!)!

--
Armand.

Fra : Frank

Dato : 29-03-01 09:21

Nemmerlig - Godt husket Lars og tak for linket. Jeg giver dem et ring med
det samme.....

Mvh
/Frank
VS1400 med hvide dæksider og meget lidt mønster på fordækket

For de nysgerrige: http://home13.inet.tele.dk/fwo/intruder3.jpg

Fra : Lars

Dato : 29-03-01 14:31

"Frank" <frankwodstrup@mail.tele.dk> wrote in message
> Nemmerlig - Godt husket Lars og tak for linket.
xxxxxxxxxx

Sæææl tak, det var så lidt, jeg kan huske billedet og sagde til mig selv at
det ville være synd for den hvis den mistede sine hvide striber, den er
fa´me flot. Håber de er til at betale.

/Lars
CB500, som stadig hader salt og kulde
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Frank

Dato : 29-03-01 15:03

"Lars" <***no_spam***@anywhere.com> wrote in message
> Håber de er til at betale.

Det er de sikkert ikke - Jeg måtte af med 2700,- for bagdækket - hulk
hulk.....

/Frank