hmmmm Vejrguderne ??
Fra : Thomas Jensen

Dato : 29-03-01 07:52

Sig hader vejrguderne MC´er ligeså meget som staten ?
Er de mon i ledtog med hinanden for at få de "farlige" MCér væk fra vejene ?

Er jeg ved at blive paranoid ?

Thomas Jensen
XJ 600s div ´96

"Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

Fra : Morten Dahl

Dato : 29-03-01 10:03

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse
> Sig hader vejrguderne MC´er ligeså meget som staten ?
> Er de mon i ledtog med hinanden for at få de "farlige" MCér væk fra vejene
?

tror sku den kære trafikminister har forbindelserne iorden..

> Er jeg ved at blive paranoid ?

Nope..

> --
> Mvh
>
> Thomas Jensen
> XJ 600s div ´96
>
> "Motorcyklister er sgu mere fornuftige ! "

det ved jeg nu ikke, jeg har da tænkt mig at vende snuden mod bakken (fra
vejle) og her sner det af helvede til, hvor er fornuften i det???

Hilsen

Morten Dahl
- Gu faen ska bakken åbnes!!!!