Medicinmænd...
Fra : Claudio Adam

Dato : 08-06-03 14:56

- medicin mænd = præster,

Adam.

--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-03 16:25

d. 08/06/03 15:55 skrev Claudio Adam (slet LSBM7) på
claudio.karl.adam@LSBM7direkte.org i artiklen
10550806240.566158085814372@dtext.news.tele.dk:

> - medicin mænd = præster,

Hvad mener du med det? I den vestlige verden er medicinmænd da læger eller
farmaceuter, så vidt jeg ved.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Claudio Adam

Dato : 08-06-03 16:33

- i det sjælelige aspekt,

Adam.

--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-03 16:46

d. 08/06/03 17:33 skrev Claudio Adam (slet HC4UP) på
claudio.karl.adam@HC4UPdirekte.org i artiklen
10550865010.303452005384475@dtext.news.tele.dk:

> - i det sjælelige aspekt,

Hvad med psykiatere, psykologer og producenter af psykofarmaka?

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-03 17:27

"Claudio Adam (slet HC4UP)" <claudio.karl.adam@HC4UPdirekte.org> wrote in
message news:10550865010.303452005384475@dtext.news.tele.dk...

Forskellen på os og muhamedanere er at de følger blindt
medicinmænd-præste-imamer-autoriteter

Der er mangel på LIVSSYN PRÆGET AF KRISTENDOM til forskel mellem disse
rottegespenster og os

Aber(excl. muslimer) blev mennesker via ytringsfrihed

"Uden de fejltagelser, som ligger i moralens antagelser, ville mennesket
være forblevet et dyr.Nietzsche 1845-1900

"Krig er civilisationens far og mor. Heraklit, græsk tænker o. 600 før Kr.

Det begyndte i Afrika. Jungle blev savanne og vore forfædre gik i det høje
græs og fandt det smart at gå på to ben, så de kunne se over græsset, OG
HAVE STEN I HÆNDERNE, parat til at kaste overhånds(præcist og hårdt) mod
fjende eller rovdyr.

Gastronomer elsker at tro, at vi spiste vildt(jæger-samler-kultur), men du
fanger ikke mange hjorte ved stenkast. VI SPISTE ÅDSLER, som vi kunne stjæle
fra vildhunde og løver, ved at kaste sten på dem, når de havde nedlagt eller
fundet byttedyret.

Vor mave tåler salmonella så godt som nogen hyæne - det er et spørgsmål om
træning. Intet har nogensinde skabt infektion i min af uhygiejne trænede
mave. Vaccinationsprincippet.

Vindende stammer var dem, der kunne tale, så de kunne planlægge
omringelsesangreb med brug af kasteskyts, og hurtigt blev vi "vindere über
alles", og VÅBNENES FLUGT BLEV TIL TANKENS FLUGT.

Strategisk planlægning udviklede abstrakt tænkning, hukommelse,
kombinationsevne, teknik.

Den civilisation, der nedkæmper en anden, kan sprede løgne om, at "
andenrangs-folket er ondt" og da moral-indlæring var årsag til den stadig
forlængede barndom, blev det vigtigt med vi-er-udvalgt-folk religion, der
gav kampmod. "Gott-mit-uns"

Kineserne og japanerne havde naturlige grænser, så de fik harmoniske riger
uden megen krig, men Europa havde konstant krig, og det førte til
teknologiudvikling, så vi opfandt dampmaskin-motor, komputer og kanon-stål.

I flodkultur-oldtiden var Mellemøsten ledende for en tid, men romere og
grækere gav dem baghjul.

Via omarbejdet jødedom, Islam, søgte araberne revanche og kunne ganske
rigtig erobre haleneger-territorie fra Marokko til Philipinerne - 1 milliard
mennesker idag.

Men deres ideologistifter Muhamed havde satset alt på, at helligkrigere er
så "udvalgt folk", at de sikres paradis ved at dræbe vantro, og han havde
satset på fordummende ritualer, så han forbød fri tænkning. Koranen lægger
op til stive kommandoveje, næsegrus underkastelse(=Islam) og ingen
selvbestemmelse og absolut ingen ytringsfrihed.

Derfor kan de end ikke finde ud af pumpe olie op af ørkenen uden hjælp
udefra fra os, og de dur kun til vold, og ingen integrationsindsats kan
ændre på det

Tankens duellering, åndens crossfire, debat, efter bold ej mand - det er
hvad har udviklet overlegenhed i Vesten og Fjernøsten, og trods
DNA-slægtskab vil det tage lige så mange århundreder at gøre de fremmede her
jævnbyrdige med os, og dermed ikke misundelige og aggressive, som det har
taget for USA at få gjort sorte slaveefterkommere til Nobelpristagere i
fysik

Fra : Niels Peter

Dato : 08-06-03 17:47

Bo Warming wrote:

> Vindende stammer var dem, der kunne tale, så de kunne planlægge
> omringelsesangreb med brug af kasteskyts,

Nej, den holder altså ikke. Løver kan ikke tale, men er alligevel
eksperter i omringelsesangreb (dog uden kasteskyts).
I øvrigt er rovdyr ofte de mindst krigeriske overfor artsfæller, så der
er meget i dine paralleliseringer, der ikke holder.

> Strategisk planlægning udviklede abstrakt tænkning, hukommelse,
> kombinationsevne, teknik.

Den slags evner ses også hos dyr (også fredelige af slagsen).

> Kineserne og japanerne havde naturlige grænser, så de fik harmoniske
> riger uden megen krig,

Kineserne og japanerne lå konstant i krig lige fra oldtiden.

> [...]
> helligkrigere er så "udvalgt folk", at de sikres paradis ved at dræbe
> vantro, og han havde satset på fordummende ritualer, så han forbød

Alligevel skylder vi den middelalderlige, islamiske kultur, at
matematikken blev videreudviklet fra det oldgræske stade, og vi ville
ikke have ret megen oldgræsk litteratur overleveret, hvis ikke den var
blevet oversat til arabisk og bevaret ad den vej.

Niels Peter

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-03 19:16

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> wrote in message

> [...]
> I øvrigt er rovdyr ofte de mindst krigeriske overfor artsfæller, så der
> er meget i dine paralleliseringer, der ikke holder.

Som du erkender, havde løver ikke kasteskyts. De havde og har nået bunden af
en blind vej, og ubetydelige ændringer fra sabelkat til tiger er sket de
sidste årmillioner.
Mennesket er noget særlig ved at vi har konstant fornyet og, sprængt
grænser, og kastevåben er nok blandt de store gennembrud fra menneskeabe til
menneske. Tale og oprejst gang nævnes oftere af universiteternes
estabslishment. De VIL ikke erkende krigens vigtighed. Som de gamle grækere
forstod til fulde.

> Den slags evner ses også hos dyr (også fredelige af slagsen).

Bæverdæmingsbygning er da imponerende, men igen - et blindspor.
Massesuggetion i en ulveflok der omringer bytte er avanceret - ja - men krig
er en milliard gange mere forfinet - logistik - balistik - taktik -
forudgående årtiers reseach and development osv osv

> Kineserne og japanerne lå konstant i krig lige fra oldtiden.

Begge lande har haft århundreder med fred og harmoni og afstanden mellem den
betød at oldtidskrige var helt uvæsentlige plyndringstogter. Hideyoshi,
shogun, 1590-1600, havde for mange krigere efter en vellykket borgerkrig og
anførte derfor et kæmpeangreb mod Korea der var under Kina men det løb ud i
sandet og derefter igen 300 års fred.

> [...]
> ikke have ret megen oldgræsk litteratur overleveret, hvis ikke den var
> blevet oversat til arabisk og bevaret ad den vej.

Tro ej den propaganda. Renaissancen skyldtes alene teknikfremskridt fordi
romerske vandhjul og nordeuropæisk træhåndværk var et frugtbart møde, og
selvom der var mange bevarede Aristoteles-skrifter hos snobbe-kaliffer (som
ikke forstod dem) og de kom retur, så var det helt andre forhold der skabte
Erasmus fra Rotterdam og Machiavellis nytænkning,
Matematik er opreklameret og blev ikke videreudviklet af muslimer, der kun
var kustoder - og da vore egne græske skrifter blev suppleret med arabiske ,
hvad gav det os så - skolastiske ligegyldige debatter og sort skole.
Heldigvis havde håndværkerlaug lærlingeuddannelse så vi fik gang i
industrialismen..
Forklar eet teknikfremskridt som har lidt at gøre med Islam. Det er aldeles
umuligt, for de er umælende dyr , i det store hele.

SORT SKOLE - lydighed er målet med Islamisk undervisning

"...her på skolen gør vi børnene stolte af deres fofædre og stærke i deres
tro". Mehmet Degirmenci - Jyllands Posten 9 Juni 1991

God has ninety-nine names, one less than a hundred. The person who knows
them by heart will enter Paradise. Mohammed prophet

Skolen skal forberede et konformt liv i lydighed efter muhamedanismens
samfundsforskrifter, så voksentilværelsen udnyttes mest rationelt til
muhamedanismens fremtrængen. Pædagogmoralen befinder sig altså universfjernt
fra den omskiftelighed, åbenhed og overfladiskhed, som gennemsyrer vor
kulturkreds, hvor skolelovsformålsparagraf, opdragelse og undervisning
sigter på noget helt, helt andet, nemlig selvstændige lykkeindivider. Mogens
Glistrup

The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr.
Mohammed

ud The worthiest of you is the one who learns the Quran and then teaches it.
Mohammed

udpa The worthiest of you is the one who learns the Quran and then teaches
it. Mohammed

udu "Man kan på sin vis godt sige, at vi unge er mere fundamentalistiske end
vore forældre"

Talha Khan i Politikens islamiske særtryk, marts 1996

"Man stjæler med arme og ben, røver vores ressourcer, tager slaver,,,
dræber kvinder og børn, nedsætter marionet-regeringer,
tvangs-christianiserer og vesterniserer vores folk og lyver og svindler som
ingen andre"

S. Aude, Islamic Student Organisation, Danmark, B.T. 17. april 1996

Fra : Niels Peter

Dato : 08-06-03 19:32

Bo Warming wrote:

> Matematik er opreklameret

Den er uundværlig for moderne ingeniørkunst, for eksempel ...

> Forklar eet teknikfremskridt som har lidt at gøre med Islam.

Det var arabiske matematikere, der opfandt tallet 0, som er ganske
uundværligt for en avanceret matematik ...

Niels Peter
EOD eftersom vi er ved at været OT

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-03 19:44

> Den er uundværlig for moderne ingeniørkunst, for eksempel ...

Spørg Niels Bohr institutforskerne om hvad der behøvedes for at lave
kernereaktorer vedr de første atombomber.
ADDITION+SUBTRAKTION+MULTIPLIKATION+DIVISION, og så havde
bygningsingeniørerne der skulle dimensionere betonvægge lidt gavn af
integralregningen som Leibniz og Newton udviklede - men måske de kun brugte
erfaring og ekstrapolation med stor sikkerhedsmargin.

Man blærer sig med avancerede matricer og differentialligninger - men man
har aldrig virkelig behøvet dem.
Kom med et konkret eksempel

> Det var arabiske matematikere, der opfandt tallet 0, som er ganske
> uundværligt for en avanceret matematik ...

HER SER VI , HVOR VILDLEDT MATEMATIK&ISLAM FORTALERE ER

Indiske og måske kinesiske matematikere har klart den totale ære for nullet
og decimalsystemet. Arabertal kalder man det helt fejlagtigt , fordi
araberne her ikke var kustoder men TRANSPORTØRER - de fragtede silke og
peber på deres kameler og så fulgte et par matematikere og skrifter med, men
det er absurd at tro at en så mentalt ufrugtbar kultur som den Muhamed
bombede Mellemøsten tilbage til, kunne have ydet den mindste fornyelse af
klog inder-matematik eller græker-matematik.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-06-03 19:51

"Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Det var arabiske matematikere, der opfandt tallet 0, som er ganske
> uundværligt for en avanceret matematik ...

Nix, det er vist oprindeligt indisk! (Og inderne er for størstedelens
vedkommende hinduer)

Men det var ganske rigtigt araberne, som _viderebragte det_ til Europa,
ligesom de _bevarede_ mange af oldtidens vigtigste skrifter...Men jeg kan
faktisk ikke rigtig komme på nogen egentlige opfindelser, som araberne
skulle have bedrevet? Det skulle da lige være hashen? ;-D

Anders Peter Johnsne

Fra : Bo Warming

Dato : 08-06-03 20:14

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@mail.dk> wrote in message
> "Niels Peter" <mail@bluewhite.dk> skrev i en meddelelse

> Nix, det er vist oprindeligt indisk! (Og inderne er for størstedelens
> vedkommende hinduer)

Det var i sanskrit-perioden i Indus-dalen man filosoferede sig frem til
intethed og nul - længe før hinduismen tog form.

> [...]
> faktisk ikke rigtig komme på nogen egentlige opfindelser, som araberne
> skulle have bedrevet? Det skulle da lige være hashen? ;-D

Alkohol er et arabisk ord. Godhedsindustrien har også kvæstet sin egen
troværdighed ved at lyve at arabere havde været andet end TRANSPORTØRER vedr
destillations-opfindelsen fra Fjernøsten.
Hash har man i så mange primitive kulturer, at særlig arabisk ære er
usandsynlig.

Vedr det påståede kustode-arbejde med at opbevare græske skrifter, så vil
jeg gerne vide præcis _hvad_ som vi ikke havde kopier af i Romerrigets
storbyer og som var bevaret op i middelalderen???
Euklids Geometri?
Aristoteles ligegyldige zoologiske leksikonoplysninger, der er fulde af fejl
og kun gavnlige for udenadslære og skolastik?
Også myten om, at vi skylder fåreknepperne et eller andet på det felt, er
svær at hive hjem - men prøv. Vær eksakt.

Måske den danske lægemunk Henrik Harpestreng i middelalderen kun kendte
tusind medicinske urter, og jøder ejet af araberdiktaturet i Spanien
skriblede om totusinde - men hvad forskel gør det med antallet af
præparater, når de alle virker pr placeboeffekt, altså fordi patienten tror
på behandlerautoriteten?
Ingen forstod andet end at TRØSTE - læs Hippokrates om "kniven, urten og
ordet".

Fra : Claudio Adam

Dato : 08-06-03 20:23

- mennesket er et dyr,
uden hårdt mod hårdt vil vi tabe,
- du modsiger ganske enkelt dig selv,
med dine uendelige citater,
nul ( tallet, 0. ) haver ingen funktion da alle tal er lig nul:
ergo: endeløse,
selvfølgelig er matematik ligeså u-undværlig som Gud.
- Adam.

--
www.sitecenter.dk/faust

Fra : Andreas Falck

Dato : 09-06-03 20:06

Claudio Adam (slet UO668) claudio.karl.adam@UO668direkte.org skrev
dette:

> - mennesket er et dyr,

Ja det siger du jo, - men respekter venligst netiketten om citat- og
klippeteknik

Den rigtige anvendelse forøger risikoen for at graden af
misforståelser bliver væsentlig reduceret