Afbudsrejse i skolernes sommerferie kontra~
Fra : Pedersen

Dato : 10-06-03 21:53

Hej.

Vi er 2 der gerne vil en tur til bulgarien nu til sommer. Der er lige for
tiden gode priser for rejser dertil med bl.a. Spies osv. til ca. 1000 - 1500
kr. for en uge..

1:

Hvad vil den typiske afbudsrejsepris ligge på i skolernes sommerferie ? (
jeg har ikke selv lagt mærke til det i de forgående år ) ?

2: Vil der blive mulighed for lige så billige billetter fra uge 33 - 35 i
August måned lige efter skolernes sommerferie. ( mit bud er at alle har
brugt deres ferie der og er træt af at rejse, men rejsearrangørene kører
endnu på fuld skrue med hoteller og fly da de ikke lige kan stoppe midt i en
uge men bliver nødt til at tage måneden med.. )

Hvad siger i til ovenstående, får jeg problemer ?`

Mvh Tim

Fra : michelangelo

Dato : 12-06-03 16:21

Jeg ved ikke - de sidste par år har jeg trodset alle advarsler og gået efter
afbudsrejser i skolernes sommerferie....og det er sådan set gået ok.
Prisen når sjældent ned på de 1000 som du ser for øjeblikket. Sidste år fik
vi to uger på uspec. hotel på Cypern for 3000 i juli.
Forrige år rejste vi først sidst i august, og fik billetter til Mallorca for
1500 for en uge - var endda heldige at ende på et superlækkert hotel.
Men det okmmer osse meget an på hvor mange I er - vi er kun 2 personer.

Mvh Lasse

Fra : Pedersen

Dato : 12-06-03 16:45

Hej Michel....

Vi er 2 personer... og vil rejse fra ca. d. 10 August og 2-3 uger fremtefter
i ca. 1 uge...

Ja jeg regner også med at der må komme noget i August til en fornuftig pris
fra 1000 - 2000 kr for en uge...

Hvem rejste i med.. ?? På afbud er der jo ik mad i flyet og ikke morgenmad
osv på hotellet vel ?

Mvh Tim

(