Motorcykelbukser
Fra : hjarnoe

Dato : 10-06-03 21:57

hej
jeg har et par Frank Thomas bukser til salg.
De er med seler, samt kævlarforstærkninger på hofter og knæ
De er størrelse L og er næsten nye. nypris 1700kr sælges for 800kr
jeg bor i århus
skriv en mail hvis du er interesseret til thpet@msn.com

http://www.kandu.dk/

Fra : diablo de la velocid~

Dato : 10-06-03 22:07

Alt køb/salg/bytte bedes rettet til: dk.marked.privat.motorcykel

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 11-06-03 16:56

"diablo de la velocidad" <henrik@støjfanet.dk> wrote in message
> Alt køb/salg/bytte bedes rettet til: dk.marked.privat.motorcykel

årh ja mand, slap da lige af, spis en kiks, snit et løg, ælt en dej, lav en
tærte )))

--
Allan(fzr600us)ku ik la vær for man bliver jo sablet ned når man retter på
folk

Fra : Jacob Larsen

Dato : 11-06-03 17:00

> Allan(fzr600us)ku ik la vær for man bliver jo sablet ned når man retter på
> folk

Du forstærker bare den onde cirkel

mvh Jacob

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 11-06-03 19:15

"Jacob Larsen" <jacobl@FJERNDETTE.cs.auc.dk> wrote in message

> Du forstærker bare den onde cirkel

give it to me baby aha aha

har lige mailet med ham thpet.kandu og skrevet at han kan skrive via
dkfritidmotorcykel på web-interfacet så håber jeg bare han kan finde ud af
det

--
Allan(fzr600us)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209