Crash bom..... øv øv, ny for fælg til r6'e~
Fra : Anders Riis Jensen

Dato : 10-06-03 10:40

Hejsa NG

I går da jeg var ude og køre mig en tur, sidst på eftermiddagen, skete der
noget ubehageligt/dyrt. Jeg havde lige bremset ned til et 90graders sving,
skulle til at lægge MC'en ned, men det villle den ikke. Jeg fortsatte mere
eller mindre lige ud i vejkanten, hvor jeg lagde cyklen ned, med mig under,
lige inden at "vi" ramte autoværnet. Heldigvis var der græs den sidste meter
inden autoværnet. Da jeg fik rejst cyklen op igen, og fik den kigget efter,
fandt jeg ud af at jeg var sluppet utroligt billigt, forhjulet var
punkteret(hvilket må have været grunden til styrtet), et par ridser på bægge
sider og en skæv venste fodviler, der kunne rettes op. Det eneste
"alvorlige" der skete var at forfælgen blev slået skæv og der er kommet en
lille flænge i kanten på 5mm. Jeg slap heldigvis også billigt med en
forstuet fod

Så nu er det at jeg står og skal bruge en ny fælg eller have repereret den
gamle. Jeg har forhørt mig hos en forhandler og de ville have 4200 for en ny
original fælg.

Er der nogen der kender til et sted, hvor de kan reperere en def fælg?

Er der stæder på nettet hvor man kan købe billige/fede fælge til sin mc?

Mvh Anders Riis Jensen

YZF R6 fra 99
uden forhjul

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 10-06-03 11:57

> [...]
> gamle. Jeg har forhørt mig hos en forhandler og de ville have 4200 for en

Hvis den IKKE skal repareres...

Kan du så ikke høre en tysk online auktion kalde?

Jeg kan

Fra : Niels Poulsen

Dato : 10-06-03 12:12

Hej,

Jeg har købte to "nye" fælge til min suzi igennem www.mobile.de, jeg gav
2000 for dem plus en kasse bajser til en trucker som var så venlig at tage
dem med nord på.

Niels
Suzuki Gsx600f

Fra : Morten Juel

Dato : 10-06-03 14:21

> Er der stæder på nettet hvor man kan købe billige/fede fælge til sin mc?

jeg ville kigge på www.ebay.de !

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Ninja Rider

Dato : 10-06-03 17:43

Hejsa

Anders Riis Jensen wrote:
> [...]
> gamle. Jeg har forhørt mig hos en forhandler og de ville have 4200 for en ny

Arrgg... Det gør mig ondt at høre dette....
Havde du slet ikke bemærket om der var noget med styringen i de
tideligere sving?

Mvh Emil

--
http://Kawasaki.ZX-6R.636.Ninja.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=26

Fra : Anders Riis Jensen

Dato : 10-06-03 18:41

"Ninja Rider" <Gundersen@tdcadsl.danmark> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Arrgg... Det gør mig ondt at høre dette....
> Havde du slet ikke bemærket om der var noget med styringen i de
> [...]

Desværre ikke, jeg tror muligvis at det punkterede under nedbremsningen. Og
derfor er luften forsvundet hurtigt på grund af det store press på
forhjulet. Det er mit bedste gæt.

Efter lidt søgning på nettet har jeg fundet nogle fede OZ fælge, men prisen
er også derefter.

http://www.mcet.de/MCET_401.html#top

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 10-06-03 18:54

> Desværre ikke, jeg tror muligvis at det punkterede under
> nedbremsningen. Og derfor er luften forsvundet hurtigt på grund af
> det store press på forhjulet. Det er mit bedste gæt.

Fandt du nogle fremmedlegemer i dækket ?
Kørte du med slange ?

/A

Fra : Anders Riis Jensen

Dato : 10-06-03 19:49

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse

> Fandt du nogle fremmedlegemer i dækket ?
> Kørte du med slange ?
>
> /A

Nej, jeg fandt ingen ting. Men der var en rævne i dækket på ca. 20mm

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-06-03 20:28

Godt der ikke skete mere, trods alt.

Personligt tror jeg ikke, jeg ville rette en alufælg, hvis det overhovedet
er mulig.

--
Mvh.
Henrik