DMC ingen reaktion
Fra : ==ViXer==

Dato : 10-06-03 10:29

Hej
Jeg tilmeldte mig DMC for ca 1 md. siden og bestilte samtidig lidt småting,
skrev en mail til DMC for 14 dg. siden om hvad der er sket med min
bestilling. Men jeg har ikke hørt set eller fået noget som helst fra DMC
????

--
==ViXer==

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 11-06-03 07:43

"==ViXer==" <vixer@mail.dk> wrote in message
> [...]
> skrev en mail til DMC for 14 dg. siden om hvad der er sket med min
> bestilling. Men jeg har ikke hørt set eller fået noget som helst fra DMC
-----------------------------

De har nok travlt med deres kørekurser, hvilke iøvrigt er fremragende.
Var selv på kursus i Sæby for et par uger siden. Kan varmt anbefale dem for
andre.

Hey! skal du noget i weekenden? .... det ser ud til at der stadig er plads
på næste kursus i Vejle
http://www.dmc-org.dk/Index-korekurser.html

--
M.v.h.
Toshido AKA Henrik Nedergaard

AROS MotorCykel Klub - www.amck.dk

Fra : ==ViXer==

Dato : 11-06-03 08:43

"Toshido - AROS Motorcykel Klub" <henriknedergaard(nospam)@hotmail.com>
skrev i en meddelelse

> Hey! skal du noget i weekenden? .... det ser ud til at der stadig er plads
> [...]

På arbejde
--
==ViXer==

Fra : Bjørn S

Dato : 11-06-03 08:56

==ViXer== wrote:

> [...]
> skrev en mail til DMC for 14 dg. siden om hvad der er sket med min
> bestilling. Men jeg har ikke hørt set eller fået noget som helst fra DMC

Det samme herfra, skrev via deres hjemmeside, og ville indmelde mig, ca.
på samme tidspunkt, heller intet hørt.

--
/Bjørn

Fra : Per Milborg Pedersen

Dato : 11-06-03 12:47

> [...]
> skrev en mail til DMC for 14 dg. siden om hvad der er sket med min
> bestilling. Men jeg har ikke hørt set eller fået noget som helst fra DMC

Det er beklageligt at du ikke har hørt fra os. Jeg er kørekursuskoordinator
for DMC, men har ikke noget at gøre med indmeldelser. Jeg ved at Rolf som
tager sig af indmeldelser er taget 14 dage til Spaninen for at deltage i
FIM-rally så der sker ikke noget de næste 14 dage.

Jeg håber at du kan væbne dig med en smule tålmodighed.

Med Venlig Hilsen
DMC, Kørekursuskoordinator
Per Milborg Pedersen