MC klubber på Fyn
Fra : PainMaster

Dato : 09-06-03 14:43

Davs alle, jeg er (snart) nybagt ejer af pap og kværn, og har vældig lyst
til at prøve at besøge nogle MC-klubber på Fyn, hvor jeg bor.

Er der nogen, der kan anbefale en klub til folk i starten af 30'erne? Jeg er
til frisk kørsel på sports/touring maskiner, hygge, fælleskørsel etc.

På forhånd tak.

Mvh. Jan.

Fra : Ole Nielsen

Dato : 09-06-03 14:55

Se på www.otc.dk3.com
Dette er en mulighed

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-06-03 18:51

Der er masser af klubber på Fyn. Tag ud og besøg dem, så finder du hurtigt
ud af om det er noget. Jeg kommer selv hos nogle af klubberne jævnligt, på
trods af at jeg bor i Århus. Men jeg kommer oprindeligt fra Fyn.

Fx. er jeg ved Fraugde MC på fredag.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 09-06-03 21:56

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
> [...]
> ud af om det er noget. Jeg kommer selv hos nogle af klubberne jævnligt, på
> trods af at jeg bor i Århus. Men jeg kommer oprindeligt fra Fyn.

Er det ikke også snart at der er mc-festival i Odense arrangeret af
odense-klubbernes samråd??

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-06-03 11:36

Jo, 15-17/8 er der MC festival i Odense i Tusindårsskoven.

Fra : Armand

Dato : 10-06-03 15:34

> Jo, 15-17/8 er der MC festival i Odense i Tusindårsskoven.

Nå ja - Snart og snart!?

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-06-03 20:35

Tja, der er jo lige et par træf inden, som skal overstås

Fra : Uffe R. B. Andersen

Dato : 09-06-03 20:20

On Mon, 9 Jun 2003 15:43:22 +0200, "PainMaster"
<painmaster4u@SLETDETTEhotmail.com> wrote:

> [...]
>til frisk kørsel på sports/touring maskiner, hygge, fælleskørsel etc.

Fyn er jo større end som sådan, men er du i nærheden af Svendborg, så
har jeg gode erfaringer med MC Legionærerne. Har selv kommet der en
del, men ikke så meget de senere år.

--
Med venlig hilsen - Sincerely
http://www.twe.net/

'Wer bremst, hat Angst!' - Werner Beinhart

Fra : JOHN

Dato : 13-06-03 09:50

Hej Jan!

Jeg er kassere i Senior MC Svendborg og du kan finde lidt om os på
www.sis-.svendborg.dk.
Det der med "senior" er mere noget med holdning end med alder - vi er
vel fra 30 til et par og 60!

Pt er vi omkring 30-35 og vel en 15-20 stykker når vi kører ture (se
program på SIS)

Mvh
John

http://www.kandu.dk/