Annoncegrin
Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 08-06-03 17:12

Se http://dr350.dk

Citat: " cyklen har ikke kørt offroad." og så er billederne taget i en
grusgrav

/A

Fra : HC

Dato : 08-06-03 17:55

> Se http://dr350.dk
>
> Citat: " cyklen har ikke kørt offroad." og så er billederne taget i en
> grusgrav

Måske derfor den ikke er til at sælge

Mvh Hans

Fra : Moller

Dato : 08-06-03 21:20

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse

> Måske derfor den ikke er til at sælge

Hov hov :) hver nu søde hved Morten Juel :)

VH
Lars Molnit

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-06-03 07:24

Anders Majland (Replace DOT with . in address for reply by email) wrote:
> Citat: " cyklen har ikke kørt offroad." og så er billederne taget i en
> grusgrav

Har du aldrig hørt om en grusvej ? den dér er godt nok ret bred

// Hans, nu med BT45R, og mere end 0,1mm slidbane... )
--
http://ph33r.dk - Helt galt .. :)
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Hekto

Dato : 10-06-03 08:38

In article <slrnbeauc4.see.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> // Hans, nu med BT45R, og mere end 0,1mm slidbane... )

Lad os høre lidt om hvordan det virker på de barnevognshjul der er på
ældre cykler!!
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E - med barnevognshjul!
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-06-03 08:49

Hekto wrote:
> Lad os høre lidt om hvordan det virker på de barnevognshjul der er på
> ældre cykler!!

Well, nu arbejder det jo sammen med det her gamle Metzler fordæk .. men
faktisk føles det ret godt.

Det står ihvertfald godt nok fast til at det er fodhvilerne der
sætter grænsen (kombineret med en sjat for lidt hangout.
Og så er den knap så vild med at powerslide over baghjulet når man
gi'r gas ud af svinget. (hvilket den også godt kunne li' til sidst
med Metzler)

Noget der undrer mig lidt er at der sad slange i det gamle ? hvorfor
sætter man slange i et slangeløst dæk ? det er herresvært at finde
en ventil på en søndag...

// Hans, med tyk blå røg i røven..
--
Fantastiske pandekager: http://www.ph33r.dk/pancakes.shtml
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv

Fra : Hekto

Dato : 10-06-03 09:21

In article <slrnbeb3ah.see.haj@enterprise-server.dk>, haj@enterprise-
server.dk says...
> Well, nu arbejder det jo sammen med det her gamle Metzler fordæk .. men
> faktisk føles det ret godt.

OK. Jeg har Michelin for og bag, og synes umiddelbart at Metzler
fordækket er bedre. Jeg har en anden 450'er med et nyt Metzler at
sammenligne med.
Hverken Mtzler eller Michelin bagdækket var vildt imponerende, måske
med en lille + til Michelin for at holde sporet bedre i svingene.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E - nu med Clip-on og sænket forende.

Fra : Armand

Dato : 10-06-03 15:28

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> skrev i en

> Noget der undrer mig lidt er at der sad slange i det gamle ? hvorfor
> sætter man slange i et slangeløst dæk ? det er herresvært at finde
> en ventil på en søndag...

= En hurtig lapning (som dog eliminerer alle fordele ved slangeløse dæk
(bl.a. á: mulighed for "eksplosions-punkteringer"!)) !

--
Armand.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-06-03 16:47

Armand wrote:
>= En hurtig lapning (som dog eliminerer alle fordele ved slangeløse dæk
> (bl.a. á: mulighed for "eksplosions-punkteringer"!)) !

Jah .. hvaaa, Hekto? er det dig der har sat slanger i ? *host*
Jeg kørte jo omkring og troede at de var slangeløse de hjul :)

Well, jeg skal ihvertfald huske at købe en ventil før jeg piller
dækket af på forhjulet det var rent held at jeg fandt en glad
medarbejder hos Slagelse MC der rent tilfældigvis var forbi
værkstedet og som gerne ville sælge mig en ventil for en 20'er..

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Hekto

Dato : 10-06-03 20:43

In article <slrnbebvb7.see.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> [...]
> medarbejder hos Slagelse MC der rent tilfældigvis var forbi
> værkstedet og som gerne ville sælge mig en ventil for en 20'er..

Så hudt jeg visker er der ikke slange i forhjulet!
Det kan dog kontrolleres ved at kigge på ventilen . inden dækskift! ;0)
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Hekto

Dato : 10-06-03 20:42

In article <slrnbeb3ah.see.haj@enterprise-server.dk>, Hans Joergensen
says...
> Noget der undrer mig lidt er at der sad slange i det gamle ? hvorfor
> sætter man slange i et slangeløst dæk ? det er herresvært at finde
> en ventil på en søndag...

Overså lige det med slangen!

Jo! - historien er den, at vi stod og skulle afsted på 'Mestersvinger'
og tog afsted til Sverige om søndagen, tidligt. Der var race på
Anderstorp, som de andre ville se. Jeg kom afsted lidt senere, og fik
set det meste af Skå¨ne istedet - anden historie.
Der var bestilt dæk hjem, og de skulle sættes på i en fart. I
skyndingen glemte Dyel at det egentlig ikke var nødvendigt med slangen
i det nye dæk; men da var der ikke mere tid!!

- Derfor!

Fra : Hans Joergensen

Dato : 10-06-03 21:51

Hekto wrote:
> skyndingen glemte Dyel at det egentlig ikke var nødvendigt med slangen
> i det nye dæk; men da var der ikke mere tid!!

Oh, så giver det mening ... på en måde :)

Jeg køber nu nok alligevel en ny ventil til forhjulet af samme type
som jeg har monteret bag på, det er jo bedst med letvægts
aluventiler (not)

// Hans
--
UNIX Admin søger arbejde, http://nathue.dk/?page=cv