Hvilken MC til max. 30K ?
Fra : Brian Sørup

Dato : 08-06-03 12:42

Dawz med jer...

Jeg leder efter en cykel til max 30K som opfylder flg. krav :

Mindst 500ccm
4 Cyl.
mindst ½-kåbe
nyere end 1980.

Jeg har kig på en VF 500 F II - er der andre bud ?
--
Brian Sørup

Fra : Bent Erik Thomsen

Dato : 08-06-03 13:10

Brian Sørup wrote:
> [...]
> mindst ½-kåbe
> nyere end 1980.
>
> Jeg har kig på en VF 500 F II - er der andre bud ?

Der er næsten uendeligt mange muligheder..

Bent Erik Thomsen
nær Aalborg
1980 Suzuki GS850GT (Skal sælges: http://www.poet.dk/bmt/index.html)
1987 BMW K100RS (Skal pudses)
1992 Golf TD(i)

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-06-03 13:43

"Bent Erik Thomsen" <bmt@poet.dk> skrev i en meddelelse

> Der er næsten uendeligt mange muligheder..

Så skærper jeg da bare kravene :

Nyere end 1985, vandkølet, 4 cyl., mindst 500ccm og halvkåbe.
--
Brian Sørup

Fra : TeeVee

Dato : 08-06-03 14:04

> [...]
> mindst ½-kåbe
> nyere end 1980.
>
> Jeg har kig på en VF 500 F II - er der andre bud ?

Jeg går selv og leder efter en mc med de krav som du har. Jeg vil derfor
også foreslå Yamaha XJ600 51J eller en Suzuki GSX750ES. Jeg har set dem
begge til omkring 30k på dba.dk.
Men jeg ved dog ikke så meget om fordele/ulemper ved de to maskiner, men der
er sikkert nogle kloge mennesker herinde, som kan hjælpe os med det.

//Anders
www.teevee.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=221

Fra : Jake

Dato : 08-06-03 14:23

> Jeg går selv og leder efter en mc med de krav som du har. Jeg vil derfor
> også foreslå Yamaha XJ600 51J

lige et 'word of advice' omkring denne cykel. Der er rigtig stor forskel på
standen af dem der er til salg. Det man skal være opmærksom er

-larmende knastkæde
-olie forbruget
-smøring af nederste led i bagaffjedringen.

Hvis man finder en i en ordentlig stand er det til gengæld en ganske
glimrende maskine, med rigeligt med krudt i (med mindre man forventer at det
er en super sport racer mother fuc**r)

/Jake

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 08-06-03 15:37

> lige et 'word of advice' omkring denne cykel. Der er rigtig stor forskel

> standen af dem der er til salg.

Hej Jake

Det er et godt råd der dækker alle maskiner der er over 10 år gamle.

--
Mojn
Jens Bager Jensen