Skæg hjulkonstruktion...
Fra : Kristoffer Lippert

Dato : 08-06-03 11:01

Hep

Her er lige en til motortosserne...

http://www.titty-twister-racing.dk/SIMG1039.jpg

Gad vide hvordan vejgrebet er? - og hvordan mon det er at lægge den ned i et
sving? - spændende spændende...

Mvh
/Kristoffer

Fra : Bjørn S

Dato : 08-06-03 10:55

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev

> Gad vide hvordan vejgrebet er? - og hvordan mon det er at lægge den ned i
et
> sving? - spændende spændende...

Den sparker da sikkert godt fra

--
/Bjørn

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 08-06-03 11:47

Bjørn S
skrev i news:yJDEa.12175$Jp3.386941@news010.worldonline.dk
> "Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev

> Den sparker da sikkert godt fra

Ja der må siges at være fod på tingene

--
Mfh - Arne Lorenzen - FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : Martin Sørensen

Dato : 08-06-03 11:45

> Ja der må siges at være fod på tingene

Bliver den sendt til skomager når den skal lappes?

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-06-03 11:41

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Her er lige en til motortosserne...
>
> http://www.titty-twister-racing.dk/SIMG1039.jpg
>
> Gad vide hvordan vejgrebet er? - og hvordan mon det er at

Hvor langt mon den *går* pr. liter ?

--
Brian Sørup

Fra : Steen Gruby

Dato : 08-06-03 12:11

On Sun, 8 Jun 2003 12:00:33 +0200, "Kristoffer Lippert"
<krl@imv.au.dk> wrote:

Hej.

>Her er lige en til motortosserne...

Det sku' ikke undre mig at den er fra Motortosserne.
Specielt konstrueret til at "sparke røv"

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-06-03 13:49

"Kristoffer Lippert" <krl@imv.au.dk> skrev i en meddelelse

> Her er lige en til motortosserne...
> http://www.titty-twister-racing.dk/SIMG1039.jpg

Jeg så den på Göteborg motor show for 10 år siden. Herlig tingest! Det fik
mig lige til at grave fotoene fra dengang frem, og der var mange andre
ligeså tossede motorcykler med på udstillingen.
Der var en CB400N med sådan en klappe-ud ting monteret, så styr og sæde var
i 3 meters højde.
Der var Lambada-Yamaha'en, en PW50 som var "vendt om", så det hele så
rigtigt ud - den kørte bare baglæns.
Der var en lille Honda Monkey (Dax-agtig ting) monteret med en 60hk CR500
motor, og så var der en HD med 14m lang forgaffel. Jeg så den køre. Det så
.... anderledes ud.

Rittig

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 08-06-03 14:59

>Det fik mig lige til at grave fotoene fra dengang frem, og der var mange

> andre ligeså tossede motorcykler med på udstillingen.

Var det muligt om du kunne vise os nogle af de billeder?

Fra : Claus Rittig

Dato : 08-06-03 17:07

"Daniel Nielsen" <mymaster@city.dk> skrev i en meddelelse

> Var det muligt om du kunne vise os nogle af de billeder?

Jep, du kan bare kigge forbi - jeg bor Nørremarksvej 30 i Klarup

Nej, jeg har ingen scanner. Jeg havde en, men efter at den havde stået i et
skab i et år uden at jeg kunne snøvle mig sammen til at sætte den til, smed
jeg den ud.

Rittig

Fra : Schlæger

Dato : 09-06-03 07:29

Claus Rittig wrote:

> [...]
> skab i et år uden at jeg kunne snøvle mig sammen til at sætte den til, smed

Du må gerne låne min - den står også i et skab, men er endnu ikke blevet
smidt ud.

mvh Schlæger

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-06-03 11:45

"Schlæger" <schlaeger@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du må gerne låne min - den står også i et skab, men er endnu ikke blevet
> smidt ud.

Rittig