Campingpladser i sydfrankrig (Perpignan)
Fra : Henrik Olsen

Dato : 07-06-03 21:19

Vi skal til sydeuropa i juli og skal være i telt i første uge omkring
Perpignan (sydøstfrankrig). Vi vil gerne ligge tæt ved vandet. Er der nogle,
der har erfaringer her?

Er pladsbestilling nødvendig?

Og hvad med turer i alperne? Vi skal være der i den sidste del af turen, og
skal have base i en lejlighed i Avoriaz.

/Henrik

Fra : Armand

Dato : 07-06-03 22:25

Henrik Olsen <ho_mapsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en
> Vi skal til sydeuropa i juli og skal være i telt i første uge omkring
> Perpignan (sydøstfrankrig). Vi vil gerne ligge tæt ved vandet. Er der
> [...]

Jeg har to gange camperet i Carnet Place der ligger ved kysten ud for
Perpignan.
Campingpladsen ligger stort set på stranden og vi kom uanmeldt i
ferieperioden og tillige på motorcykler!

--
Armand.

Fra : J.C.Kløve

Dato : 09-06-03 08:54

I tråden: bbtlpe$1914$1@news.cybercity.dk,
Skrev Armand :
> [...]
> for Perpignan.
> Campingpladsen ligger stort set på stranden og vi kom uanmeldt i
> ferieperioden og tillige på motorcykler!

Har været på samme campingplads, kom også uanmeldt i ferieperioden og
fik plads i 5 dage uden nogen problemer. -

--
Dun@nt
XJ600 51J

Fra : Armand

Dato : 09-06-03 12:20

J.C.Kløve <Dunant@mail.tele.dk> skrev i en news:bc1kvv$h7k$1@sunsite.dk...
> I tråden: bbtlpe$1914$1@news.cybercity.dk,

> Har været på samme campingplads, kom også uanmeldt i ferieperioden og
> fik plads i 5 dage uden nogen problemer. -

Det var forøvrigt dér at Lars "Kniv" (der var blevet lokket stedse sydligere
under ferieturen og derfor fattedes penge) af økonomisk nød bestilte "bare
en cola" da vi entrede tivoliet på stranden for bl.a. at få noget aftensmad.
Ud over Bo, der også skulle have cola, bestilte vi andre store fadøl, og én
"skulle have rødvin når han vár i Frankrig" - Det skulle vise sig at vinen
var det billgste og Cola'en den dyreste .-o
"Kniven" krympede sig grundigt, imens Bo tørt konstanterede at "man må lide
for at man ikke bryder sig om øl"!

For mit vedkommende var der undervejs sket det at kædespray'en i min ene
sidetaske var eksploderet p.g.a. udstødningsvarmen, hvorfor alt mit tøj lå
til vask fra det øjeblik vi havde fået slået teltene op. Den eneste T-shirt,
som tilsyneladende have gået ram forbi: En skrig-gul klub-shirt, viste sig i
skumringen langs lido'en at have et fedt hjulspor fra en lastbil tværs over
ryggen

--
Armand.

Fra : Peder

Dato : 09-06-03 13:27

On Sat, 7 Jun 2003 23:24:44 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

> [...]
>Perpignan.
>Campingpladsen ligger stort set på stranden og vi kom uanmeldt i
>ferieperioden og tillige på motorcykler!

Og skal det være lidt mere mageligt, har konen og jeg boet i landsbyen
Prades (30 min. væk) . Lejet gennem www.jaettestuen.dk , meeen det er
noget dyrere end camping. Til gengæld er Prades en hyggelig landsby.
Det er lidt 'allo 'allo stemning om aftenen
De har iøvrigt også en lejlighed i Perpignan.
--
Peder
SGSXR750 (http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=44)

Fra : Buck

Dato : 08-06-03 08:14

Prøv at kigge på MC Touring Clubs liste over MC-venlige overnatningssteder
http://www.mctouringclub.dk
/Buck
CB 550 F1 '75
CZ 180 '01