speditør`?
Fra : S.G

Dato : 07-06-03 12:18

Nogen der kan anbefale en pålidelig og billig speditør.
Har en makker der skal have hentet en cykel i München.
Jeg fik i sin tid hentet en cagiva W16 samme sted til 1500,- leveret på min
adresse.

S.G, Odense
RF900R

Fra : Richard

Dato : 07-06-03 17:45

S.G wrote:
> [...]
> Har en makker der skal have hentet en cykel i München.
> Jeg fik i sin tid hentet en cagiva W16 samme sted til 1500,- leveret på min

Så er Leman muligvis dyrere, men dem har jeg da selv fået anbefalet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade

Fra : TheHobbit

Dato : 10-06-03 09:04

Jeg har kontaktet en speditør i Vejle (Cargoexpress.dk) og ham jeg talte med
havde vist været med til at flyttet en hel del MC'er i sin tid og lød
utrolig reel. Han sagde at hvis MC'en ikke var ordenligt
beskyttet/indpakket, så var der er en alt for stor risiko for at den kunne
få buler og/eller ridser under transporten. Så han ville anbefale at hvis
man købte den hos en privat, som ikke har mulighed for at komme den i en
transportkasse, at man selv hentede den. Det ville være så ærgeligt at få en
rød-sort Honda CBR 600 fra '00 med 28.000 km på klokken (for nu at tage et
HELT tilfældigt eksempel!!) og den så havde en bule i tanken fra
transporten. Hvis man derimod køber den hos en (forhandler) der har mulighed
for at beskytte mc'en ordenligt mente han at det var en udemærket ide.

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297

- We who are about to die salute you -

PS. Han nævnte en pris på ca. 1.500 kr. + evt. et mindre tillæg hvis det var
nødvendigt at sende en special vogn med noget lift-værk til at få den op på
ladet. Prisen er incl. evt. buler og skrammer.