Halvkåbe til vx800
Fra : Brian

Dato : 06-06-03 21:46

Hej

Er der nogen der ved hvor man kan finde en halvkåbe til en vx800 ?
Helst en i stil med den her:
http://home.arcor.de/joergwalther/vx-galerie/vx_markus_mollwitz1.jpg

MVH. Brian Hemstedt

Fra : ==ViXer==

Dato : 06-06-03 22:04

"Brian" <no@for.me> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Er der nogen der ved hvor man kan finde en halvkåbe til en vx800 ?

Det er da synd og skam at skæmme en så pæn mc.

--
==ViXer== (ja, jeg kører vx800)

Fra : Bjørn S

Dato : 06-06-03 22:11

"==ViXer==" <vixer@mail.dk> skrev
> Det er da synd og skam at skæmme en så pæn mc.

Lige precis mine ord også, syntes den kåbe ødlægger de smukke linierne i en
VX'er, men det er selvsagt dine penge og smag som afgør...

Kig her på lidt mere udvalg : http://www.sayjes.dk/kaber.html
- kan sikkert findes til en bedre pris i for.eks UK, men husk så at en
eventuel ny hovedlygt skal padse til højrekørsel !!

--
/Bjørn

Fra : Brian

Dato : 09-06-03 19:44

On Fri, 06 Jun 2003 23:11:15 +0200, Bjørn S wrote:

> "==ViXer==" <vixer@mail.dk> skrev
>
> Lige precis mine ord også, syntes den kåbe ødlægger de smukke linierne i en
> VX'er, men det er selvsagt dine penge og smag som afgør...

Joeh - det er jo en smagssag om man kan lide den med eller udem plastic.
Men når der skal køres langt er det altså rart at have noget at "gemme"
sig bag.

MVH. Brian Hemstedt

Fra : Bjørn S

Dato : 09-06-03 19:50

"Brian" <no@for.me>

> Joeh - det er jo en smagssag om man kan lide den med eller udem plastic.
> Men når der skal køres langt er det altså rart at have noget at "gemme"
> sig bag.

Det var ikke min pointe, det var liiige den kåbe du refererte til jeg ikke
brød mig om

--
/Bjørn