Nu kan man se registreringsafgiften på mc ~
Fra : KT

Dato : 06-06-03 21:28

Hej far. Nu kan man se registreringsafgift på told og skat's hjemmeside (MC
og bil).
www.toldskat.dk under borger er der en menu der hedder motor.

Mvh Kim

Fra : Morten Juel

Dato : 06-06-03 22:28

> Hej far. Nu kan man se registreringsafgift på told og skat's hjemmeside
(MC
> og bil).
> www.toldskat.dk under borger er der en menu der hedder motor.

Ja det ved jeg godt min søn ))

Morten --- http://StarChild.dk
Suzuki DR350SET --- TIL SALG SE PÅ: http://DR350.dk
Yamaha XJ600
Golf II GTI 1.8Ti 8v --- http://Golf2.dk
Jallagryde 320i

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-06-03 22:44

"KT" <not@here.thx> skrev i en meddelelse
> Hej far. Nu kan man se registreringsafgift på told og skat's hjemmeside
> [...]

Hmmm...
Jeg tror ikke jeg er din far, men... Hvad hedder du mere end Kim? (Man ved
jo aldrig...)

Rittig

Fra : Richard

Dato : 06-06-03 22:48

Claus Rittig wrote:
> Hmmm...
> Jeg tror ikke jeg er din far, men... Hvad hedder du mere end Kim? (Man ved
> jo aldrig...)

Moar...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK