RR : GP125 - Harms placering i QP1
Fra : MKS - 74

Dato : 06-06-03 13:51

Hey-hey-hey Robbin blev nr. 26 i QP1 kun 2.867 sek efter Ui i prov.
pole,og lige efter Mika Kallio - det er da ret flot,foran bl.a
Locatelli på KTM .Hans teamkammerat i Seedorf Racing blev 34 ud af
38.Robbin kører hele tiden hurtigere tider så det ser indtil videre
lovende ud.

--
-Michael

Fra : Anders Houmark

Dato : 06-06-03 18:00

"MKS - 74" <Priller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Locatelli på KTM .Hans teamkammerat i Seedorf Racing blev 34 ud af
> 38.Robbin kører hele tiden hurtigere tider så det ser indtil videre

I det nyeste Tjeck blad siger han, at han ville være glad bare ved at få en
36. plads
så det er da helt godt

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-03 08:56

On Fri, 06 Jun 2003 14:50:50 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:

>Hey-hey-hey Robbin blev nr. 26 i QP1 kun 2.867 sek efter Ui i prov.
>pole,og lige efter Mika Kallio

FP2 er lige overstået og det går bedre og bedre for Robbin,han blev
nr. 19 !! Altså allerede nu oppe i bedste ½-del foran en masse store
navne,begge hans teamkammerater i Seedorf er over 2 sek. efter
Robbin,der til gengæld nu kun er 2.625 sek. fra hurtigste tid og han
forbedrer sine tider konstant i øjeblikket,fortsætter han sådan er det
lige før han kan havne i pointene...update på QP2 og Robbins placering
på grid'en til søndag følger senere idag.

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-06-03 09:26

MKS - 74 skrev ...

> FP2 er lige overstået og det går bedre og bedre for Robbin,han
> blev nr. 19 !!

Det er da ganske godt gået. Faktisk temmelig flot gået
Det bliver spændende at se ræset. Så må vi håbe der er
andre der også kigger med. Måske nogen som mangler en
pilot til næste sæson...

--
Mikkel

Fra : MKS - 74

Dato : 07-06-03 12:53

On Sat, 07 Jun 2003 09:56:25 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:

>..update på QP2 og Robbins placering
>på grid'en til søndag følger senere idag.

En okay QP2- ca. på niveau med QP1 igår men måske knap så godt flow
som i formiddags,kørte 27 hurtigste tid idag,0.2 sek hurtigere end
igår - desværre var der nogle af dem der igår var langsommere end
Robbin,der var lidt hurtigere idag så han ender på 31.pladsen på
griden - niveauet er pt. omkring 20-25 stykker hvilket må siges at
være rigtig fint ....vi får se imorgen hvad det kan blive til.

--
-Michael

Fra : [4660] Carsten Peter~

Dato : 08-06-03 09:30

Hej jeg har talt med min kammerat igår der er nede og besøge robbin og i QP
2, kørte cyklen af helvede til.. når han kom frem til et sving og slække gas
af og igen give gas så døede den så derfor ikke så gode tider...så han har
smadret kåbe glasset med hovedet pga. den gør sådan...lidt synd for han
havde sagt det til mekanikerne...han er pisse tosset på dem...
men ellers rigtig godt kørt... noget af en chance at få.. så han skal bare
holde den på hjulene og gennemføre så er der nok nogen der kan se hvad der
er talent iham..

Fra : MKS - 74

Dato : 08-06-03 09:47

On Sun, 8 Jun 2003 10:29:50 +0200, "[4660] Carsten Petersen"
<REMOVEc.p@privat.dk> wrote:

>Hej jeg har talt med min kammerat igår der er nede og besøge robbin og i QP
>2, kørte cyklen af helvede til

"Sjovt" - Som det fremgår af mit indlæg,netop noget i den stil jeg
tænkte,fulgte tidstagningen og det så lidt mystisk ud.Racet starter om
en ½-time,så nu er det bare om at parkere foran TV'et ).Jeg tror på
en placering omkring 15-20 stykker hvis han kan holde den på
hjulene...

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 08-06-03 14:37

[4660] Carsten Petersen <REMOVEc.p@privat.dk> skrev i en
> [...]
slække
> gas af og igen give gas så døede den så derfor ikke så gode tider...

Hans tider har da ellers været stigende igennem samtlige træninger!?

Det er nok vores forventninger der har blændet os for det faktum at de mere
rutinerede i feltet bruger træningerne som det de slet og ret er, og derfor
focuserer mere på opsætning m.m. end tider. Når det endelig kom til
deciderede tidtagninger begyndte feltet tydeligvis at rykke hvorved Robin
faldt tilbage i klassementet trods stadig forbedrede tider

> .........så han har smadret kåbe glasset med hovedet pga. den gør sådan...
> lidt synd for han havde sagt det til mekanikerne...han er pisse tosset på
> dem...

Lidt synd hvis han giver efter for generne og fremturer med denne klassiske
Harms-attitude - Han er trods alt kun på gæstevisit. Og de ca. 3 sekunder
pr. omgang han tabte i forhold til teten under løbet skyldes vel ikke kun
forskellen på materiellet :-|

> men ellers rigtig godt kørt...

Jup!
Det ér altså ikke tøsedrengene der er med i dét felt!!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 08-06-03 14:53

On Sun, 8 Jun 2003 15:36:51 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Hans tider har da ellers været stigende igennem samtlige træninger!?

Faktisk ikke nej,han kørte næsten et helt sek. hurtigere under FP2,QP2
var lidt atypisk for hans weekend og i racet kørte han også hurtigst
på de allerførste omgange hvorefter det stabiliserede sig på et lidt
lavere tempo,men det er jo under aller omstændigheder svært at
konkludere noget præcis kun udfra tider.

>Det er nok vores forventninger der har blændet os for det faktum at de mere
>rutinerede i feltet bruger træningerne som det de slet og ret er, og derfor
>focuserer mere på opsætning m.m. end tider.

Det kan man ikke udelukke,men heller ikke sikkert konkludere vi får jo
kun et lille billede af de faktisk forhold.

>Når det endelig kom til
>deciderede tidtagninger begyndte feltet tydeligvis at rykke hvorved Robin
>faldt tilbage i klassementet trods stadig forbedrede tider

Njah - vel ikke helt han lå ret konstant omkring nr. 25,og altså med
de bedste tider i FP2 som jo ikke talte..

> [...]
>pr. omgang han tabte i forhold til teten under løbet skyldes vel ikke kun

Den evige diskussion - vinder Rossi _fordi_ han har en Honda eller
vinder _Honda_ fordi de har Rossi - umuligt at sige hvad Robbin ville
kunne på Pedrosa's Honda,men det bliver jo anyway næppe nogensinde
aktuelt,så lille et land som DK er i sponsorsammenhæng skal vi være
overmåde glade for at der overhovedet er en dansker med.

>Jup!
>Det ér altså ikke tøsedrengene der er med i dét felt!!

Bestemt ikke nej,giv Robbin nogle flere løb (han er vist blevet lovet
5),så tror jeg det kunne rigtig godt,op omkring 10-15 stykker med det
nuværende materiel.

Fra : MKS - 74

Dato : 08-06-03 11:30

On Sat, 07 Jun 2003 13:52:43 +0200, MKS - 74 <Priller@tiscali.dk>
wrote:

>vi får se imorgen hvad det kan blive til.

En placering som nr. 25 blev det til,han lå rent alene og kæmpede med
itai'en Angeloni (Honda) gennem hele løbet,men der var dog et stykke
op til de næste.Der udgik ikke så mange foran Robbin,så den placering
som nr. 25 må absolut betegnes som fint - klart hurtigste mand i
teamet.

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 08-06-03 14:37

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> skrev i en
news36evg0e0nlru05uf63srv08un5bd7jfg@4ax.com...

> .........Der udgik ikke så mange foran Robbin,så den placering
> som nr. 25 må absolut betegnes som fint -

Jup!
Af de der var nede, kom Stoner på hjul igen (efter at være påkørt/styrtet ½
omgang før mållinien) og fik hentet point med en 18-plads!

--
Armand.

Fra : MKS - 74

Dato : 08-06-03 15:02

On Sun, 8 Jun 2003 15:37:14 +0200, "Armand"
<armand@mcSTREGchaufførerne.dk> wrote:

>Jup!
>Af de der var nede, kom Stoner på hjul igen (efter at være påkørt/styrtet ½
>omgang før mållinien) og fik hentet point med en 18-plads!

Det skulle da lige være point for forsøget så,der er kun point til de
15 første

--
-Michael

Fra : Armand

Dato : 09-06-03 11:39

> Det skulle da lige være point for forsøget så,der er kun point til de
> 15 første

Nårh ja, så gi' ham da så'en et par stykker :-/

--
Armand.
(outdated og irettesat)