Assen
Fra : HKL

Dato : 06-06-03 13:27

Hej

Er der nogen her fra som tager til TT i Assen - hvis ja - hvornår tager i
afsted og hvorfra, tænker på at "hænge" mig på hvis det er OK!?

Henrik, ZX10

Fra : Per Emborg

Dato : 06-06-03 17:18

Fra Skanderborg Mc tager vi afsted torsdag kl ca 9.00 og bor selfølgelig hos
Jan og Bertha vi håber på at få en følgebil med til telte osv .

Og jeg hører lige i min øresnegl at der også kommer en ZX 10 mere (ikke
Bulder)

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Poul Dam

Dato : 08-06-03 16:35

Hej
Vi er et par stykker der kører fra Odense tirsdagen før. Du er velkommen til
at kører med.
PD CBR1100

Fra : Knud Dam

Dato : 08-06-03 17:16

> [...]
>
> Er der nogen her fra som tager til TT i Assen - hvis ja - hvornår tager i
> afsted og hvorfra, tænker på at "hænge" mig på hvis det er OK!?

Hej Henrik.

Vi kører en fire-fem stykker fra Odense (Kildebjerg) torsdag klokken 9.

Vi kører ad mindre veje, og vi skal bo på Witterzoomer campingplads.

Du er velkommen til at følges med os.

; - )

KD Bandit 600 S.

Fra : Poul Dam

Dato : 09-06-03 07:08

> [...]
>
> Vi kører en fire-fem stykker fra Odense (Kildebjerg) torsdag klokken 9.
>
> Vi kører ad mindre veje, og vi skal bo på Witterzoomer campingplads.

Og Kurt og jeg har øl klar når I ankommer.

Hygge PD CBR1100

Fra : Knud Dam

Dato : 09-06-03 08:52

"Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Og Kurt og jeg har øl klar når I ankommer.
>
> Hygge PD CBR1100

Er livet ikke vidunderligt ........ !

; - )

KD Bandit 600 S