Knallert trend i ålborg offroad klub
Fra : stefan hansen

Dato : 06-06-03 08:30

Efter en demonstration i knallert kørsel(eu scooter) på egholm, er der flere
offroad kører i ålborg området, der er set smut træne ude på knallert
banen... er det mon i håb om at opnå samme færdigheder som den unge mand på
egholm ????

stefan

ps. det var sku skide sjovt på den bane.... det behøver ikke være sidste
gang for min skyld.......

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 06-06-03 11:08

"stefan hansen" <shha02@kom.auc.dk> writes:

> ps. det var sku skide sjovt på den bane.... det behøver ikke være sidste
> gang for min skyld.......

Det var skægt. Bortset fra min ventre skulder er dobbelt størrelse i
dag
Så nu har jeg slappet lidt af med at give WRen et brusebad. Det blev den
glad for. Og så slipper retmæssige ejer jo også for det

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Maria & Anders

Dato : 06-06-03 15:57

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mikkel
> motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three

Ja det var sgu en sjov tur, og tak for turen på wr'eren, til enten mads
eller mikkel.
Jeg gav også xt'eren en bad, den kan ikke lide at komme i bad, for den vil
aldrig starte igen bagefter. man burde måske overveje at kigge lidt på
ledningsnettet
Nå men tak for en fed tur.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Claus Rittig

Dato : 06-06-03 20:52

"Maria & Anders" <maria_og_anders@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Der køres igen mandag!
Jeg er ikke sikker på hvor, men måske en mose ved Arden?

Rittig
(Som kører DMC-cup på Dall imorgen)

Fra : Søren Dahl

Dato : 06-06-03 23:26

Ja, mange tak for sidst.

Det var en rigtig hyggelig dag, selv om jeg godt nok ikke kørte, men
blot kiggede på.

Næste gang stiller jeg muligvis op på en XL 600...

MVH Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 07-06-03 17:35

"Søren Dahl" <tn000729@tcnmail.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, mange tak for sidst.
>
> Det var en rigtig hyggelig dag, selv om jeg godt nok ikke kørte, men
> blot kiggede på.
>
> Næste gang stiller jeg muligvis op på en XL 600...

Du skal være møj welkommen, vi gentager som sædvanlig succes'en en masse
gange i år. Iøvrigt kører vi igen mandag, selvom jeg lige nu er MEGET lidt
motiveret for så meget som at lugte til en motorcykel. Jeg har kørt DMC Cup
idag, og jeg er NØDT til at bemærke at Team Sneglefart's pludselige
klasseskift KUN kan ses som en FLUGT fra Aalborg Off-Road MC Klub's
ubønhørlige baghjul!
Gamle Ole (fra AORMCK) har omsider skiftet den rædselsfulde Husaberg ud med
en mere moderne racer, desværre af fjernøstlig herkomst (Yam YZ400F), men
til gengæld kan han nu fuldføre heat'ene. Og okay, han lammetæver mig
stadig... Og ... Jah, jeg ville skrive noget mere, men jeg er bare så
traaaaaaaat.

Min sofa kalder på mig nu, så jeg må hellere føje den.

Ses,
Rittig