RR kører i shorts og t-shirt
Fra : Erland R. Nielsen

Dato : 06-06-03 00:46

Hejsa

Hvor fedt er det lige at Robin Harms stiller op til reportage og interview i
sporten i forgårs (DR1 eller TV2, husker det ikke) og viser alle hvordan man
kører mc i t-shirt og shorts ? Den skulle også lige op på baghjulet hvad han
da overhovedet ikke magtede. Ok, så galt som i Watts tilfælde gik det
heldigvis ikke.
Jeg ønsker Robin alt muligt held og godt resultat i weekendens italienske
GP.

Erland

Fra : SVW

Dato : 06-06-03 07:30

En anden sjov pointe er at knægten først står og beretter om hvor glad han
er for at Aprilia DK hjælper ham osv osv..... Og så har han taget en HONDA
med hjem fra butikken - og så på værkstedsplader ?!!

Steffen

Fra : BoS

Dato : 06-06-03 07:34

"SVW" <svjepsen@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er for at Aprilia DK hjælper ham osv osv..... Og så har han taget en HONDA
> med hjem fra butikken - og så på værkstedsplader ?!!

Jamen han kører sgu da på en Honda 600RR. Og jeg tros sgu ikke der er mange
i Challenge Cup der har plader på deres maskiner

/b

Fra : SLP/JM

Dato : 06-06-03 07:54

"BoS" <elskak@hotmail.com> skrev >
> Jamen han kører sgu da på en Honda 600RR. Og jeg tros sgu ikke der er
mange
> i Challenge Cup der har plader på deres maskiner

Nej, det er hans bror, Sonni Harms, der kører i Challenge Cup'en.

--
Susanne

Fra : BoS

Dato : 06-06-03 09:43

> Nej, det er hans bror, Sonni Harms, der kører i Challenge Cup'en.

Nå ja. Så har han nok lånt sin brors
(ups)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 07:55

"så har han taget en HONDA med hjem"

Han ved jo, hvad der er godt. Aprilia er jo bare en sponsor.......

--
Mvh.
Henrik (som nok får mange slag nu, av av av av....)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Moller

Dato : 06-06-03 10:47

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "så har han taget en HONDA med hjem"
>
> Han ved jo, hvad der er godt. Aprilia er jo bare en sponsor.......

hmmm, mon så ikke han skulle bruge "kløver Vaseline" som sponsor i
stedet ?

:)

VH
Lars Molnit

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 14:08

"kløver Vaseline"

Go' idé

--
Mvh.
Henrik

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 06-06-03 11:55

> [...]
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som nok får mange slag nu, av av av av....)

HOST!
Tro ikke jeg sover, bare fordi jeg er på arbejde!

Den bemærkning må vist koste en pilsner når vi kommer til Humle i morgen

mvh. Boldreel og Miss Mille

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 14:08

Har jeg sagt noget forkert..

Men der er vel også Rap-tår i morgen hos Humle, så det er ok