HondaCBR1000 problemer
Fra : Just me

Dato : 06-06-03 00:05

Hej !

Jeg vil bare høre om der er andre som har haft problemer med start koblingen
på en CBR1000 (SC24-1993).

Den trækker ikke motoren med rundt.

Hvor finder jeg en godt værksted omkring Århus som ikke "flår" mig..........

På forhånd tak !,
Lars

Fra : Jake

Dato : 06-06-03 07:49

> Hvor finder jeg en godt værksted omkring Århus som ikke "flår"
mig..........

Den store Honda ekspert på egnen er efter sigende ProBike i Lystrup. Det med
at flå er vel et definitions spørgsmål

/Jake

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 06-06-03 12:02

"Jake" <jakeXXX@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Den store Honda ekspert på egnen er efter sigende ProBike i Lystrup. Det
> [...]

Ellers er der mange der tager turen til Rydberg.

Flå eller ikke flå..... har ikke fået lavet noget nogen af stederne....

mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk