MZ TS 150 blandingsforhold
Fra : Henrik Ege Olsen

Dato : 05-06-03 17:28

Hej NG

Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har forlagt min værkstedsbog, og nu
kan jeg ikke huske blandingsforholdet mellem olie og benzin til min
"spjætter" TS 150. Kan nogen hjælpe ?

Mvh
Henrik
Kalundborg

Fra : Moller

Dato : 05-06-03 18:39

"Henrik Ege Olsen" <ege@olsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Måske et lidt dumt spørgsmål, men jeg har forlagt min værkstedsbog, og nu
> kan jeg ikke huske blandingsforholdet mellem olie og benzin til min
> "spjætter" TS 150. Kan nogen hjælpe ?

2-3% står der i hayens, men det er til ETS og ETZ modellerne... men er
det ikke det samme :)

VH
Lars Molnit

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-06-03 18:49

> 2-3% står der i hayens, men det er til ETS og ETZ modellerne... men er
> det ikke det samme :)

Hmmmm.....
Hornet'en skal man slet ikke gøre noget ved.. Men det er jo heller ikke det
samme... : /
(Ellers ingen kommentar...)

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600
2002... Eller 2003???
--==(Hvorfor siger de 2003'er når det egentligt kun er en 2002'er???)==--

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=294
--==At køre 30 km/t ind i en mur svarer til at hoppe ud fra 2. sal!!!==--
--==Take care out there...==--

Fra : Moller

Dato : 05-06-03 18:47

> Hmmmm.....
> Hornet'en skal man slet ikke gøre noget ved.. Men det er jo heller ikke
det
> samme... : /
> (Ellers ingen kommentar...)

kvikke dig burde jo vide at TS og ETS modellen er meget lig hinanden, og
derved deler en masse samme dele + data... :)

VH
Lars Molnit

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-06-03 18:59

> det

> kvikke dig burde jo vide at TS og ETS modellen er meget lig hinanden,
og
> derved deler en masse samme dele + data... :)

Men det er jo stadig ikke noget der kan bruges...
Hehe... Tror snart at der skal hentes popkorn og cola...

Fra : Moller

Dato : 05-06-03 20:05

> Men det er jo stadig ikke noget der kan bruges...
> Hehe... Tror snart at der skal hentes popkorn og cola...

Tjaaaa... man kan jo se det ud fra mange sammenhæng, f.eks. din lille
hornet 600, det er da 600cc for lidt til det kan bruges til noget jo :)

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 05-06-03 21:56

> Tjaaaa... man kan jo se det ud fra mange sammenhæng, f.eks. din lille
> hornet 600, det er da 600cc for lidt til det kan bruges til noget jo :)

> [...]
Hmmm... Hvordan er det med de der banditter???
Er det ikke noget med 0-100 på en håndmads tid??? *Fnis*

--
Med venlig hilsen:

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600 DER TAGER 0-100 PÅ
UNDER 3 SEK.... Hæhæ...

Fra : Megas

Dato : 06-06-03 01:38

Oliver Bruchhaus wrote:

*KLIP*

> Hmmm... Hvordan er det med de der banditter???
> Er det ikke noget med 0-100 på en håndmads tid??? *Fnis*

--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600 DER TAGER 0-100 PÅ
UNDER 3 SEK.... Hæhæ...

0-100km/t på under 3sek. på en Honda 600 ??? *rofl* Det må være på vej
udover Stevns Klint :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Moller

Dato : 06-06-03 07:43

Tjaaa, 3 og over er ikke noget de kender til....

Og hvordan er det lige 1/4 mile tiderne ser ud for sådan en lille slov
honda 600...

> --==>Oliver Bruchhaus<==--
> Honda Hornet 600 DER TAGER 0-100 PÅ
> UNDER 3 SEK.... Hæhæ...
>

> 0-100km/t på under 3sek. på en Honda 600 ??? *rofl* Det må være på vej
> udover Stevns Klint :D

Ja det er da sjovt hva der kan blive opgivet af den slags tal :) især da
de intet har at sige så snart vejende blir sjove :) og på den anden side, en
ting er hvis maskinen rent teknisk skulle kunne det, men i 99% af tilfældene
kan selve føren jo ikke prestere at udføre de tal i praksis :)

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 06-06-03 09:54

Megas <megas-NOSPAM-@email.dk> skrev i en

> 0-100km/t på under 3sek. på en Honda 600 ??? *rofl* Det må være på
> vej udover Stevns Klint :D

Dét burde også være hjemmebane for alle Honda'er!

--
Armand.

Fra : Megas

Dato : 06-06-03 11:49

Armand wrote:

> Dét burde også være hjemmebane for alle Honda'er!

/enig :D

(Undskyld vi OT´er dit indlæg Henrik, godt MZ_Jesper lige fik smidt et godt
& præcist svar...).

Fra : Allan Bojesen

Dato : 06-06-03 15:25

> Dét burde også være hjemmebane for alle Honda'er!

Jaaa - Honda er jo de eneste der kan holde til sådan en offpist tur )

Allan Bojesen

Fra : Poul Dam

Dato : 07-06-03 21:13

> Jaaa - Honda er jo de eneste der kan holde til sådan en offpist tur )
>
> Allan Bojesen

Enig

Poul Dam CBR1100

Fra : MZ_Jesper

Dato : 05-06-03 22:59

Hej Henrik

Motoren i den din TS 150 er en overgangsmodel, hvilket betyder at den indtil
motornummer 6 587 573 skal bruge 3%, derefter 2%.

Mvh Jesper

Fra : Hekto

Dato : 06-06-03 05:58

In article <3edfbcdc$0$13214$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, MZ_Jesper
says...
> Hej Henrik
>
> Motoren i den din TS 150 er en overgangsmodel, hvilket betyder at den indtil
> motornummer 6 587 573 skal bruge 3%, derefter 2%.
>
> Mvh Jesper

Sådan!!
--
/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi bygge en Pizza-Racer? (en Italo-Freaket Japs'er)
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto@dkfritidmotorcykelDOTdk
http://dfm.nathue.dk/Hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?