skovsøen i aften.
Fra : Frank

Dato : 05-06-03 15:04

Er der nogen der skal ned til skovsøen i aften? (odense)

jeg regner med at være der kl 19. kører på en sort Yamaha xt 600 (hvis jeg
er meget uheldig, har jeg kæresten bagpå)

Frank T

Fra : Ann-Rikka Olsen

Dato : 05-06-03 16:32

"Frank" <xxx@xx.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der skal ned til skovsøen i aften? (odense)
>
> jeg regner med at være der kl 19. kører på en sort Yamaha xt 600 (hvis jeg
> er meget uheldig, har jeg kæresten bagpå)
>
> Frank T
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Normalt vil jeg være at finde ved skovsøen, men er tvunget væk fordi min
motor er adskilt.
Hvis jeg er heldig er jeg kørende igen om 14 dage.

Jeg køre på en sort/blå metalgnistret GSX-R 250, med Laser-slipon,
guldfarvede fælge, og gult lys i lygterne. Jeg har desuden et DFM-skilt
hængende på nummerpladen.

MVH.

Jon Larsen
Suzuki GSX-R 250 ( mere i live )