S: Hjælp/infoer om suzuki tl 1000 s/r mode~
Fra : LSN

Dato : 04-06-03 09:48

hej allesammen
jeg er blevet lidt vild med denne model men søger nogle som har haft den til
at fortælle lidt om dens svagheder og hvad i synes om den. på forhånd tak
for hjælpen
mvh Lasse

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 04-06-03 09:46

http://www.tl1000s.netfirms.com/
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 05-06-03 06:48

> [...]
til
> at fortælle lidt om dens svagheder og hvad i synes om den. på forhånd

Hej Lasse

TL1000S
Den ultimative badass cykel. En af mine drømme cykler. Den er ikke
velkørende, den er ikke velfriseret og føjelig som min CBR600, men brutal,
ond og fanden i voldsk. Eller sagt på en anden måde: Den er 100% sjov, men
ikke specielt hurtig. Hmm, tag den udtalelse med modifikationer. Jeg mener:
på en snoet sognevej er den på højde med en god 600cc, selv om den har det
ultimative drive ud af kurverne p.g.a. affjedringen arbejder imod dig. Den
kræver en ny bagdæmper og et par fede larmepotter. Forbudt for begyndere!!!
Utilgivende og uberegnelig. Jeg har kørt et par stykker og synes den føles
som den bidske hund i "Tom og Jerry".

Som en typisk Suzuki er den ikke særlig veldesignet, og har masser af små
fejl.
Den kan æde kølervæske
Stellet kan revne med kronrørslejet
Koblingssneglen bliver hurtigt slidt
Kæden skal altid være halv-løs, ellers kan bagsvingeren ikke arbejde.
De første versioner brugte MEGET benzin. Så meget at olien blev fyldt med
det.
Der er flere småting, men dem kan jeg ikke huske nu.

Det er ikke en begyndermaskine!

--
Mojn
Jens Bager Jensen