Yamaha Tyskalnd
Fra : Søren M. Olesen

Dato : 04-06-03 07:41

Hej

Er der nogen der kender en forhandler af reservedele til Yamaha motorcykler
i Tyskland, helst i nærheden af grænsen.

På forhånd TAK

Fra : MKS - 74

Dato : 04-06-03 07:49

On Wed, 4 Jun 2003 08:40:43 +0200, "Søren M. Olesen" <smo@stibo.dk>
wrote:

>Hej
>
>Er der nogen der kender en forhandler af reservedele til Yamaha motorcykler
>i Tyskland, helst i nærheden af grænsen.

Nu er jeg ikke helt klar om der menes en speciel
svine-pisse-special-offer-just-for-U-billig forhandler,men er det bare
en aut. Yamaha forhandler så er Bruno's Moto Company i Flensborg nok
omtrent det tætteste du kommer grænsen )

http://www.brunos-moto.com/

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Kåre Nejmann

Dato : 04-06-03 20:48

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> wrote:

> [...]
>en aut. Yamaha forhandler så er Bruno's Moto Company i Flensborg nok
>omtrent det tætteste du kommer grænsen )

Men de kan nu også være meget billige sammenlignet med de autoriserede
danske forhandlere. Fx. har jeg købt tændrørshætter hos Bruno's til
200 kroner, mod 400 kroner her i landet! At en tilsvarende - men lidt
for kort - hætte fra NGK så koster en halvtredser, det er så en anden
ting

Desuden kan du med en smule overtalelse få Bruno's til at sende
varerne til dig - hvis du altså har VISA-kort og bestiller for mere
end bagatel-beløb.

--
..: Kåre Nejmann :.
Yamaha XTZ750 SuperTénéré - som var til service hos Bruno's sidste år.