Hvor købes Custom bagskærm (til ikke-HD) ?~
Fra : Henrik

Dato : 03-06-03 18:31

Hej NG !

Jeg er på jagt efter en ny custom bagskærm (fatbob kopi eller andet) til min
XS - men hvor kan man købe sådan noget gejl ? HD forhandlerne ryster på
hovedet - jeg kører jo ikke med 200' bagrulle - så de har ikke noget der
passer !

/Henrik

Fra : Lasse

Dato : 03-06-03 18:58

Henrik wrote:

> [...]

> XS - men hvor kan man købe sådan noget gejl ? HD forhandlerne ryster på
> hovedet - jeg kører jo ikke med 200' bagrulle - så de har ikke noget der

har du kigget i Mcnøglen, der er da et par stykker til en plovmand
Lasse

Fra : Martin Withus

Dato : 03-06-03 21:56

"Henrik" <xs650@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XS - men hvor kan man købe sådan noget gejl ? HD forhandlerne ryster på
> hovedet - jeg kører jo ikke med 200' bagrulle - så de har ikke noget der

Hajsa

Du kan evt. kigge på www.mc-tech.dk - selv om jeg ikke lige tror at de har
noget på deres site, men tag kontakt til dem, de kan levere lidt af hvert i
den dur.
Du kan også kigge på www.thunderbike.com de har ret mange fede sager . Jeg
er selv ved at skulle have en bagskærm hjem fra dem som jeg bestiller hos
MC-Tech.

Held og lykke
\Martin

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/martin