RR : MotoGP - Trailer til "Faster"
Fra : MKS - 74

Dato : 03-06-03 16:40

Trailer til den nye MotoGP/GP500 film "Faster" i Realplayerformat :

http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/219/219186.rm

Rossi : At the beginning when you try the first time the
500........arrrrh *fuck* )

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-06-03 21:25

MKS - 74 wrote:
> [...]
>
> http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/219/219186.rm
>
> Rossi : At the beginning when you try the first time the

Nu vi er ved Rossi så se lige her: http://www.yzf-r1forum.com/rossi.html
Vær' tålmodig det betaler sig
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : Megas

Dato : 04-06-03 02:08

De fyre er fandme guder på 2 (nogle gange 1..) - hjul... *arm* *arm*
*arm*

Man bli´r bare helt syg af misundelse over at se de powerslides :D

--
Megas

2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-06-03 08:15

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Trailer til den nye MotoGP/GP500 film "Faster" i Realplayerformat :
>
> http://motograndprix.tiscali.com/ppv_multimedia2/219/219186.rm

....pfffhoaar..
Nu er siden lige ekstraordinært langsom, men står der noget om
hvor/hvornår/hvormeget?

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : MKS - 74

Dato : 04-06-03 08:24

On 04 Jun 2003 09:14:58 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Nu er siden lige ekstraordinært langsom, men står der noget om
>hvor/hvornår/hvormeget?

Næh - den er jo lige blevet vist på Cannes og Dorna har så fået lov
til eksklusivt at lægge traileren på MotoGP.com.Så hvornår den dukker
op i biografer/DVD og den slags vides nok ikke p.t,men den har en
runtime på ca. 103 min.Filmen har en officiel HP,men den er endnu lidt
tynd :

http://www.fastermovie.com/

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-06-03 08:53

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Næh - den er jo lige blevet vist på Cannes og Dorna har så fået lov
> til eksklusivt at lægge traileren på MotoGP.com.

Ooh, så det er sådan en "rigtig" film. Men mon ikke vi må nøjes med en
DVD/video release herhjemme.

Men den bliver da under alle omstændigheder sat på min 'one to watch'
liste

Fra : MKS - 74

Dato : 04-06-03 09:05

On 04 Jun 2003 09:53:17 +0200, Mikkel Christensen <mic@rrnord.dk>
wrote:

>Ooh, så det er sådan en "rigtig" film.

En helt rigtig film ja

> Men mon ikke vi må nøjes med en
>DVD/video release herhjemme.

Sikkert nok,men man ved aldrig om den evt. kunne vises i en lille sal
enkelte steder....

>Men den bliver da under alle omstændigheder sat på min 'one to watch'
>liste

Klart - at se en film med en eller anden tåbe(r) tosse rundt i
trafikken er altså begrænset hvor længe det kan underholde....en film
om the inner workings of motoGP derimod - jeg glæder mig til at se
den,helst i biografen,men DVD kan også gå an...

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 04-06-03 09:44

MKS - 74 wrote:

> En helt rigtig film ja

Jaaa! og vi glæder os til den kommer

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 04-06-03 09:50

MKS - 74 <Priller@tiscali.dk> writes:

> Sikkert nok,men man ved aldrig om den evt. kunne vises i en lille sal
> enkelte steder....

Måske. Godtnok har vi et par "smalle" biografer her i Aalborg, men jeg
tror ikke de er *så* smalle :-/
Bedste skud er nok Kbh., men den besøger jeg kun hvis arbejdet siger
jeg skal

> [...]
> om the inner workings of motoGP derimod - jeg glæder mig til at se
> den,helst i biografen,men DVD kan også gå an...

Me too. Outlaw/hooligan filmen er efterhånden så talrige at de lidt har
mistet nyhedens interesse. Hvis det er stoppies man vil se, vil jeg
hellere se European Stunt Championships. Det er nemlig både actionpacked
og der er fine streetfighters at se på samtidig
Men det bliver klart spændende at se mere fra den anden side af MotoGP.