aaaaarrrrrrggggggg, dæk dæk dæk....
Fra : Moller

Dato : 03-06-03 12:14

Man kan da bare ikke få de dæk man vil ha nu om dag :(

Så nu sider jeg og lure på om jeg må bide i det sure at smide et 110/90
i stedet for et 110/80 bagpå :( MZ'en, da det gir mig et langt støre dæk
udvalg at gå efter.

Men så er det om ha betyder det... blir den ik mere spids på midten, men
ikke bredere... har kørt rundt med et 120/90 og det er ikke sjovt da det er
sygeligt firkantet, med den ekstra brede :( så jeg vil nødig komme i samme
situation igen.

Og en sidste ting, nogen som ved om Metzeler M22 og M330 dæk kan spille
sammen ??? da det ene ik kan fås som bagdæk, og det andet ikke kan fås som
fordæk til den :( ellers er der BT-45 dækne, men de er lige lovlig pepret i
prisen i forhold til Metzlers... da Metzelers koster ca. det halve.

VH
Lars Molnit

Fra : RacerNiels

Dato : 03-06-03 13:51

> Og en sidste ting, nogen som ved om Metzeler M22 og M330 dæk kan
spille
> sammen ??? da det ene ik kan fås som bagdæk, og det andet ikke kan fås som
> fordæk til den :(

ACHTUNG! ME330 er et fordæk - det tilsvarende bagdæk hedder ME550.
ME22 kan bruges både for og bag.

Niels
S FAU *snart på D208 fra M&P*
www.sqzuki.subnet.dk

Fra : Moller

Dato : 03-06-03 14:06

RacerNiels wrote:

> spille

> ACHTUNG! ME330 er et fordæk - det tilsvarende bagdæk hedder ME550.
> ME22 kan bruges både for og bag.

Så jeg lige.... hmmm, ender sgi med der ryger BT-45 dæk på, detsvære
blir bagdækket så som 110/90 i stedet for 110/80 :( så jeg ved ik helt om
hvor go den løsning ellers er.

Elles ville et sæt M45 dæk være okay, men de er ikke til at få i DK...
og reifersand har dem i restorder hele tiden.

VH
Lars Molnit

Fra : RacerNiels

Dato : 03-06-03 14:13

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> Elles ville et sæt M45 dæk være okay, men de er ikke til at få i DK...
> og reifersand har dem i restorder hele tiden.

Har Fisker dem ikke? Jeg tror det var ham der ville sætte dem på Madam Blå
mk. I i sin tid..
Hvad med ME22 for og bag som du har nu? Eller måske Pirelli City Demon
(eller hvad de nu hedder. Små dæk af colaflasker og brugte kondomer i hvert
fald)

Wildcard: Vee Rubber fra MC-nøglen.

Niels

Fra : Moller

Dato : 03-06-03 14:29

> [...]
> Hvad med ME22 for og bag som du har nu? Eller måske Pirelli City Demon
> (eller hvad de nu hedder. Små dæk af colaflasker og brugte kondomer i

M22 dæk kan jeg ikke få i 110/80, de skal op i 120/90, og det er alt alt
for stort... så jeg vil gerne ned i normal størelse igen.

hele problemet ligger i baghjulet som er 110/80 - 16 ... hvis bar det
var et 17" hjul i stedet.

VH
Lars Molnit

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-06-03 20:54

RacerNiels wrote:

> ... Eller måske Pirelli City Demon
> (eller hvad de nu hedder. Små dæk af colaflasker og brugte kondomer i
> hvert fald)

________________________________

Er det Sport Demon, du mener?
Hvad er begrundelsen for colaflaskerne og de brugte kondomer??
.... Jeg kører nemlig selv med dem for tiden, og godt nok er de billige, men
i mine øjne er der _intet_ i vejen med kvaliteten!

--
Psycho Cowboy
Babygixxer

Fra : RacerNiels

Dato : 03-06-03 22:14

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message
> Er det Sport Demon, du mener?

Nej, det jeg skriver...
http://www.pirellimoto.com/tires/Upload/4_2_1579.pdf
side 3

Niels
S FAU

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 03-06-03 22:20

RacerNiels wrote:

> Nej, det jeg skriver...
> http://www.pirellimoto.com/tires/Upload/4_2_1579.pdf
> side 3
>
> Niels
> S FAU
_____________________________________

Okay, det er så i orden!
Kunne heller ikke helt forstå din kritik af Sport Demon-dækkene.

Fra : Rune \(Bandit600R\)

Dato : 03-06-03 20:51

> Niels
> S FAU *snart på D208 fra M&P*
> www.sqzuki.subnet.dk

Hey fornuftigt dækvalg
--
Venlig hilsen Rune
http://bandit600.netfirms.com

---

Fra : RacerNiels

Dato : 03-06-03 22:55

"Rune (Bandit600R)" <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message

> Hey fornuftigt dækvalg

Ja, det håber jeg sq! Kører du ikke med D207? Dem kiggede jeg også på, men
besluttede at smide de 150kr oveni for den nye model tiltrods for at ha læst
om en gut på en SV der forgudede 207'erne og hadede 208'erne.. :-/

Kan vi få en sammenligningskommentar??

Niels
S FAU

Fra : Armand

Dato : 03-06-03 23:04

Rune (Bandit600R) <REMOVETHISRune.Romdal@tdcadsl.dk> skrev i en

Er £'et så langt nede at det kan svare sig?
Vend lige tilbage med økonomien deri!

--
Armand.

Fra : RacerNiels

Dato : 04-06-03 00:08

> Er £'et så langt nede at det kan svare sig?
> Vend lige tilbage med økonomien deri!

Kig på forsiden af tilbud.... £149 for et sæt D208 og £134 for D207
http://www.mandp.co.uk/offers.asp

Hos www.danskebank.dk står kursen til 10,55 og med £10 i fragt er det jo
stadig en god handel.
Jeg har også bestilt en hugger og et nyt overtræk til geden.

Niels
S FAU

Fra : Tommy Hasen

Dato : 04-06-03 00:23

( ellers er der BT-45 dækne, men de er lige lovlig pepret i
> prisen i forhold til Metzlers... da Metzelers koster ca. det halve.

Har du kigget på Mitas hjemmeside, fornuftige priser. Numeret på den danske
impotør kan jeg ikke huske, Rittig kan sikkert.

Vh
Tommy
www.tommyhh.dk
Fjern XXX ved direkte svar