Forgaffelolie til GS500E
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-06-03 11:13

Hej - så er den gal !
Skal have skiftet pakninger på forgaffelen og har fået oplyst at det skal
277 ccm olie i hvert ben.
Men er der nogen, der "målet" i cm ?
Af en eller anden grund føles det nemmere at bruge en tommelstok end en
sprøjte.....

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Hekto

Dato : 03-06-03 12:03

In article <3edc74bb$0$5170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
jesper@pissoff.dk says...
> [...]
> 277 ccm olie i hvert ben.
> Men er der nogen, der "målet" i cm ?
> Af en eller anden grund føles det nemmere at bruge en tommelstok end en

Gå på apoteket og køb en stor sprøjte til ørene/sondemad.
Et større målebæger kan også bruges.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-06-03 13:01

"Hekto" <hekto@dkfritidmotorcykel-MAPSON-.dk> wrote in message
> [...]
>
> Suzuki LS650 + GS450E
> Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
> Medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'

Takker -det blir' vist enden på den historie. Men som sagt: jeg har det
bare bedre med en tommelstok end end sprøjte...

NB: sætter-jenten var vist på spil: det er 377 ccm pr. gaffelben - bare hvis
nogen sku' ha' brug for det senere.

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....

Fra : Bjørn S

Dato : 03-06-03 14:53

"Jesper Hedegaard" <jesper@pissoff.dk> skrev

Det står måske opgit et mm-mål hvis nogen har en Haynes på den ?
- det gør det ihvertfald til nyere cykler i den orginale repmanual, men så
er det aligevel praktisk med en sprøjte og en sprinklerslange for at suge op
det som er for meget.
Nu kigget jeg på Louis'es motobase, og der står nogle helt andre mål igen,
382 ccm

--
/Bjørn

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 03-06-03 14:55

"Bjørn S" <bjosko@REmoVEyahoo.com> wrote in message

> [...]
> det som er for meget.
> Nu kigget jeg på Louis'es motobase, og der står nogle helt andre mål igen,

Fint - tak ! Men forvirringen blir' altså så ikke mindre af at sætter-jenten
var med første gang: der sku' stå 377 ccm.
Så er der da - næsten - enighed

Jesper

GS500E når vejret spiller -
Volvo når det spilder.....