"re: i stedet for sv:"
Fra : Michael

Dato : 29-03-01 12:29

Hej NG!

Hvordan er det lige jeg ændrer "svar" til "reply" i emnefeltet? Det er, har
jeg hørt, nødvendigt for at svare på indlæg via TDC eller Teledanmark eller
OnCable eller hvad de nu hedder.
Mit eget bud lød på at gå ind i funktioner -> indstillinger... -> send og
derinde vælge internationale indstillinger. Problemet er bare at netop den
knap er "udgrået", altså ikke tilgængelig.

Michael

PS Jeg bruger Outlooks newsreader.

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 29-03-01 13:40

Michael du skrev:

> Mit eget bud lød på at gå ind i funktioner -> indstillinger... -> send og
> derinde vælge internationale indstillinger. Problemet er bare at netop den
> knap er "udgrået", altså ikke tilgængelig.

Din OE version er for gammel, men du kan hente et program her
http://home.chello.no/bmork/oefix.exe som fixer det.

--
H.K.H

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 29-03-01 16:24

Henrik K Hansen <9wd8drx001@sneakemail.com> skrev:

>Din OE version er for gammel, men du kan hente et program her
>http://home.chello.no/bmork/oefix.exe som fixer det.

Eller bare opgradere til IE/OE version 5.5.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Michael