tisvildeleje
Fra : carlsen

Dato : 03-06-03 07:46

Vi er nogle stykker der kommer nede ved kiosken og får en is, de er store
nok .........
Selv Hecto burde kunne få fyldt sin kuffert hernede. Der er faktisk mange
mc´er der mødes her, og så er der jo badepiger a´libertum
Drej selv forbi en tur..

Mvh.
Carlsen

Fra : Hekto

Dato : 03-06-03 09:07

In article <3edc440b$0$13183$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
carlsen@adslhome.dk says...
> Selv Hecto burde kunne få fyldt sin kuffert hernede. Der er faktisk mange
> mc´er der mødes her, og så er der jo badepiger a´libertum
> Drej selv forbi en tur..

Straks er der nogen der skal blive personlige!!! ... FLAB!!!! ;0)
Da vores MC-base camp ligger i nærheden af Tisvilde, er det
nærliggende at køre prøveture ned til stranden, om ikke andet for lige
at få et kig! :0) Typisk lørdag eftermiddag.
--
Brian/Hekto

Suzuki LS650 + GS450E
Ska' vi lave en Pizza-racer???? (En Italo-freaket Japs'er)
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto

.... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Richard

Dato : 03-06-03 17:50

carlsen wrote:
> Vi er nogle stykker der kommer nede ved kiosken og får en is, de er store

Ja, men ikke så billige som i Lydolphs tid vel? Store dyre is kan man få
allevegne, det behøver man ikke køre en omvej som hele vejen gennem
Tisvildeleje og tilbage IMHO

> Drej selv forbi en tur..

Det gør jeg jo nok alligevel, aftenstemningen ved stranden er helt fin i
sig selv.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
Dk.fritid.motorcykel-info: http://dfm.divvy.dk/richard_pade