regattest
Fra : svendbent

Dato : 02-06-03 22:06

Hej.
Jeg er kommet i den uheldige sitiuation at jeg har forlist min regattest og
jeg skal til Tjekkiet onsdag morgen. Jeg har den midlertidige regattest, nu
spørger jeg om der er nogen af jer som ved hvad man gør i den situation, om
man evt kan få en ny midlertidig regattest som man kan bruge i udlandet
også. Jeg har kun imorgen tirsdag til at finde ud af noget. på forhånd tak.
Hilsne Claus HD FXLR

Fra : wheeler

Dato : 02-06-03 22:24

"svendbent" <giraffen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> man evt kan få en ny midlertidig regattest som man kan bruge i udlandet
> også. Jeg har kun imorgen tirsdag til at finde ud af noget. på forhånd

[KLIP]

I sommeren 2000 havde jeg alene medbragt en kopi af reg.attesten på min XJ,
hvilket resulterede i, at da vi 2. gang vi skulle krydse grænsen til CZ
(havde kørt lidt forvildet i 3-kantsområdet D, P og CZ), måtte lade XJ'eren
stå på den tyske side - og fortsætte turen på een MC - sur røv

Grænsebetjenten stemplede mit pas (et stempel af et autokøretøj med et stort
fedt kryds over)
Jeg turde ikke trodse dette, altså vælge en anden grænseovergangspassage,
idet :

1: Han tastede nogle dataer ind på sin PC
2: Kunne man mon risicere ikke at kunne få sin MC ud igen?

Mit umiddelbare bud på dit spm. er at kontakte ambassaden i Kbh -
alternativt udenrigsministeriet!

Held og lykke

-

Wheeler
Køb af "nyere" hysterisk velholdt FZR 600 har interesse
www.dkfritidmotorcykel.dk/Bernhard_Wheeler