Jubii :-) (billig kæde fra louis)
Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-06-03 17:27

Hej ng

For 2 minutter siden bankede en herre på ruden og gav mig en kasse fra
louis, indeholdende et DID kæde_kit_ til Fazeren. Prisen? 120 euro! Omkring
500,- billigere end hos Max' mc-import

Jeg elsker louis' restposten!
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Myrhøj

Dato : 03-06-03 14:15

Jes Vestervang wrote:

> [...]

> louis, indeholdende et DID kæde_kit_ til Fazeren. Prisen? 120 euro! Omkring

Hej
Ikke for at bringe skår i din umiddelbare glæde.....mæn jeg tror Du fejler
lidt i kursen 120 Euro svarer til små 900 ddk......med en Euro-kurs på
742.........så pissebillig er kæden nok heller ikke.

mvh
Myrhøj

Fra : Morten Dahl

Dato : 03-06-03 14:37

"Myrhøj" <Centerfield@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt i kursen 120 Euro svarer til små 900 ddk......med en Euro-kurs på
> 742.........så pissebillig er kæden nok heller ikke.

tjoe, jeg vil da mene at 900.- er billigt for sådan en kæde, det var jo ikke
til babyen, men til Fazer´n.

-
Morten Dahl

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-06-03 16:13

Morten Dahl wrote:
> [...]

Bare rolig, det lykkedes ikke!

Nu er det jo et _kit_ med tandhjul og det hele, og hos Max' mc import koster
et kit omkring 1400,-.

> tjoe, jeg vil da mene at 900.- er billigt for sådan en kæde, det var jo
> ikke til babyen, men til Fazer´n.

Nemlig
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-06-03 16:41

Jes Vestervang wrote:
> [...]
> louis, indeholdende et DID kæde_kit_ til Fazeren. Prisen? 120 euro!
> Omkring 500,- billigere end hos Max' mc-import

Kender godt fornemmelsen. Har også lige fået et kædekit til CBR'eren til 120
euro, hvor den tilsvarende pris ved Max er kr. 1700,-. Skal først bruge det
til efteråret, men besparelsen giver en fin forrentning af kapitalen. I
samme omgang fik jeg bremseklodser til 5 euro !!!! pr. sæt samt komplet sæt
koblingsplader til 30 euro.

Allan Bojesen

Fra : Claus Rittig

Dato : 03-06-03 20:09

"Allan Bojesen" <aboje@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse

> samme omgang fik jeg bremseklodser til 5 euro !!!! pr. sæt samt komplet
sæt
> koblingsplader til 30 euro.

Vær lige opmærksom på at der er RET stor forskel på bremseklodser. Jeg havde
et sæt Vesrah som jeg efter nogle køreture blev nødt til at smide ud, de var
bare for ringe. Men de var da billige...

Jeg så en test af bremseklodser et eller andet sted, men jeg kan ikke huske
hvor - er der nogne der kender til en god test?

Nu kører jeg med SBS sintermetal (off-road, enduro og motocross), og DET
duer.

Rittig

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-06-03 21:38

> [...]
var
> bare for ringe. Men de var da billige...

Klodserne fra Louis er også Vesrah og har det samme nummer på bagsiden som
dem der blev skiftet ud, og det funker udmærket. Men du har ret i at man
skal passe på - der er en del junk derude. Klodserne jeg har omtalt er
forøvrig foran.

> Jeg så en test af bremseklodser et eller andet sted, men jeg kan ikke
huske
> hvor - er der nogne der kender til en god test?

Ville jeg også gerne læse.

> Nu kører jeg med SBS sintermetal (off-road, enduro og motocross), og DET
> duer.

Har lige skiftet bagpå, og blev anbefalet SBS Sintermetal, og kan kun være
enig i at det duer. Jeg har dog erfaret at skiven med Sinterklodserne er
blevet mere mørk i overfladen, er dette også din erfaring, og skyldes det
metallet i klodserne?

Allan Bojesen

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-03 22:13

> Ville jeg også gerne læse.

Touring Nyt havde for et par år siden (?? eller mere/mindre) en temmelig
omfattende test af bremseklodser...

Mvh
Allan Rasmussen

Fra : Allan Bojesen

Dato : 03-06-03 22:21

"Allan" <NotAvailble> skrev i en meddelelse
> Touring Nyt havde for et par år siden (?? eller mere/mindre) en temmelig
> omfattende test af bremseklodser...

Hej Allan

Tak for tippet - må ind og lede.

Hilsen Allan

Fra : Claus Rittig

Dato : 04-06-03 16:21

> [...]
> blevet mere mørk i overfladen, er dette også din erfaring, og skyldes det

Ja, jeg tror sintermetal klodserne er hårdere, eller sådan noget. De slider
ihvertfald lidt mere på skiverne, og det er nok det du ser som mørkere
overflade.

Rittig