Humle træf kommende weekend
Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-06-03 15:41

Kan man regne med at møde nogen herinde fra til Humle, kommende weekend.

Jeg selv kommer måske sent fredag, men helt sikkert om lørdagen.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : dots

Dato : 02-06-03 17:14

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man regne med at møde nogen herinde fra til Humle, kommende weekend.

Adressen, så'n lidt mer præcist ?
Ellers er jeg der jo først når alle sover

dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-06-03 17:59

Skovalléen 1, Ebeltoft

Men der plejer at være skiltet fra landevejen. Hvis du kommer fra færgen, er
det inden du når byen.

Se evt. http://www.humlemc.dk

Fra : M. G. Nielsen.

Dato : 02-06-03 18:25

Hej Henrik

Jeg regner med at komme, hvis ellers dominatoren ikke går kold.
Vi ses!

Morten NX650

Fra : ZX-10

Dato : 02-06-03 20:44

Sæføli. denne gang med overnatning..:)
Kenneth ZX-10
www.skanderborgmc.dk
Henrik Nielsen - RaptorMC.dk <xng@post.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bbfnls$21r$2@sunsite.dk...

Fra : m.grewy

Dato : 02-06-03 21:47

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Kan man regne med at møde nogen herinde fra til Humle, kommende
> weekend.

Ja jeg er der fra fredag engang :)
Så er det også kun tredje weekend i træk at jeg er på farten :)

Michael

Fra : m.grewy

Dato : 02-06-03 21:57

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Jeg selv kommer måske sent fredag, men
> helt sikkert om lørdagen.

Forresten hvis du først kommer lørdag morgen, så sluk lige din mc og træk
den på pladsen :)

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-06-03 19:43

"så sluk lige din mc"

LOL. Ja, MC'er har det med at larme mest om morgenen på træf

Så bliver vi da nogle stykker herfra igen, der skal mødes. Det skal nok
blive sjauw.

Ses

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-06-03 21:51

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Kan man regne med at møde nogen herinde fra til Humle, kommende weekend.

Også mig!
Sandsynligvis rendende rundt i en dfm t-shirt
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : m.grewy

Dato : 03-06-03 23:49

Jes Vestervang wrote:
> Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
>

> Også mig!
> Sandsynligvis rendende rundt i en dfm t-shirt

Det er fint jes, du bliver squ da nok så fuld alligevel at du ikke kan huske
at du har mødt os :)
Morten Dahl kommer også, han ved det bare ikke endnu :)

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 04-06-03 21:21

m.grewy wrote:

> Det er fint jes, du bliver squ da nok så fuld alligevel at du ikke kan
> huske at du har mødt os :)

Jeg bliver aldrig fuld!

> Morten Dahl kommer også, han ved det bare ikke endnu :)

Du må hellere fortælle ham det, ellers kan han jo lige pludselig ikke finde
sig selv ...og det må da være træls
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : m.grewy

Dato : 04-06-03 21:47

Jes Vestervang wrote:

> Du må hellere fortælle ham det, ellers kan han jo lige pludselig ikke
> finde sig selv ...og det må da være træls

Sådan er det vel altid dagen derpå :)
Nej jeg har snakket med ham han kommer om lørdagen.

Michael

Fra : Jes Vestervang

Dato : 05-06-03 09:52

m.grewy wrote:

> Sådan er det vel altid dagen derpå :)
> Nej jeg har snakket med ham han kommer om lørdagen.

Ok
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 og en MTX125R

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-06-03 11:14

Det ser da ud til vi skal have en hyggelig lørdag hos Humle.

Vi ses derude

--
Mvh.
Henrik (som ikke har en DFM T-shirt)

Fra : m.grewy

Dato : 05-06-03 16:50

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Det ser da ud til vi skal have en hyggelig lørdag hos Humle.

Ja helt sikkert :)
Og hvis jeg ikke tager meget fejl så kommer Morten, sikkert bare i det tøj
han nu har på og håber på at han kan få en soveplads :)
Og det kan han også og denne her gang skal jeg nok få slået mit telt op :)

Michael

Fra : dots

Dato : 05-06-03 20:04

"m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse
> Og det kan han også og denne her gang skal jeg nok få slået mit telt op :)

Så er der måske plads til en mere, hehe
Nej fis, jeg klarer mig ;-D

dots

Fra : Boldreel - RaptorMC.~

Dato : 06-06-03 12:10

> "m.grewy" <grewy@mcchaufforerne.dk> skrev i en meddelelse

Jeg kommer også lørdag.

I regner måske ikke med at kunne finde nogle ledige sofaer *GG*

mvh. Boldreel
http://RaptorMC.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 14:12

"Så er der måske plads til en mere"

Hos Pluto sidste weekend sov jeg i kæmpe "Wig-wam" med en masse andre, det
var faktisk hyggeligt. Og jeg slap for at slå mit telt op.

Så alt kan ske
Ses

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 06-06-03 14:13

Ja, for jeg tager ikke vores sofa'er med denne gang