Egholm Grandprix---2003---
Fra : stefan hansen

Dato : 02-06-03 09:43

hej alle sammen,

tak for en hyggelig lørdag på de støvede marker på Egholm...I dag mandag er
det så småt lykkes mig at få det sidste mudder ud af øjnene(Tak Mads &
ul) -:) , men så kan man jo lærer ikke at blive overhalet...... Håber det
bliver lige så sjovt på knaldertbanen....

hilsen stefan....

ps. Personligt syntes jeg at strandræs har stor underholdsnings værdi !!!.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 02-06-03 10:44

"stefan hansen" <shha02@kom.auc.dk> writes:

> [...]
> ul) -:) , men så kan man jo lærer ikke at blive overhalet...... Håber det
> bliver lige så sjovt på knaldertbanen....

Ja det var en top weekend. Det er længe siden jeg har grinet så meget på
så kort tid. Men nu tyvstartede jeg selvfølgelig også fredag

Lidt ærgeligt at jeg gik glip af markræset, men jeg var endnu engang
offer for en dobbeltbookning i kalenderen. Men det jeg nåede var da ganske
festligt. Om ikke andet for I andre da jeg lå og lavede offroad engle
i kornmarken... Det første jeg hørte da jeg kom til bevidsthed igen var
Rittigs temmelig høje latter

> ps. Personligt syntes jeg at strandræs har stor underholdsnings værdi !!!.

Ja... Hvis man altså kommer afsted før dem der holder ved siden af

Vi ses måske torsdag...

--
Mikkel
motortosse.dk | de-moc-ra-cy (di mok' ra see) n. Three wolves

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-06-03 15:51

"Mikkel Christensen" <mic@rrnord.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Tjah, vi må se hvad vi kan gøre Egholm var ihvertfald en fin ø! Jeg har
aldrig været der før, og nu har jeg været over det hele!

> Lidt ærgeligt at jeg gik glip af markræset, men jeg var endnu engang
> offer for en dobbeltbookning i kalenderen.

Det var godtnok avanceret da der pludselig kom en tribune kørende ud til
banen med 40-50 mennesker på, og for hulen hvor stemningen ... skiftede ...
da Lindholt lavede en burner med tilhørende jordstråle op til dem... DET var
god værkstedshumor!

> Men det jeg nåede var da ganske
> festligt. Om ikke andet for I andre da jeg lå og lavede offroad engle
> i kornmarken... Det første jeg hørte da jeg kom til bevidsthed igen var
> Rittigs temmelig høje latter

Det så altså osse lidt spøjst ud, det styrt, så er det vel okay at grine
Og så ved jeg jo godt hvorfor du måtte ned. Du kørte simpelthen over evne, i
dit forgæves forsøg på at følge med ham på knallert-45'en ud over
markerne...

> Ja... Hvis man altså kommer afsted før dem der holder ved siden af

Her har det sine fordele med en orange knallert...

Rittig

Fra : Maria & Anders

Dato : 02-06-03 22:00

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> [...]

> Rittig

Du kørte simpelthen over evne, i
> dit forgæves forsøg på at følge med ham på knallert-45'en ud over

Og så var det ikke engan en knallert 45 Men kun en almindelig knallert.
Men tak for en fed tur, selvom kædekittet røg sig en tur. Knokler som en
ghal for at få fat i et nyt til på torsdag.
Så må ve se om vi kan få vendt ligeså meget jord som på Egholm.

--
A. Ziegler
Yamaha XT600E (2000)

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 03-06-03 07:36

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> writes:

> [...]
> skiftede ... da Lindholt lavede en burner med tilhørende jordstråle
> op til dem... DET var god værkstedshumor!

*LOL* Ja det har garanteret været populært hos italofreaksene
Men de kan da ikke klage over underholdningen - hvilke andre træf
har måske arrangeret et racerløb man kan kigge på?

> [...]
> Og så ved jeg jo godt hvorfor du måtte ned. Du kørte simpelthen over evne, i
> dit forgæves forsøg på at følge med ham på knallert-45'en ud over

Næh! Det var med 100% garanti fordi forhjulet var slidt. Eller også var
det fordi han kørte så langsomt på den knallert og det er jo ikke til at
styre når man ingen fart har på. Eller også...

Jeg må huske kun at bruge 2. gear til at accellere med. Ellers går det
bare så stærkt når man lige kommer en smule i ubalance og tilfældigvis
får rørt ved gashåndtaget.

> Her har det sine fordele med en orange knallert...

Heh, jeg lærte ved første start at jeg skulle foran ham galningen på
426'eren der holdt ved siden af. Sikke meget sand den kan flytte...