Flugt Rally - dagen derpå..
Fra : dots

Dato : 01-06-03 21:21

Æv jeg deltog ikke selv(fik taget en masse billeder
- for det første pga hundehjørnetand i håndleddet og fordi jeg kom ALT FOR
sent. Startede ellers tidligt! halv 7 lørdag morgen fra ca Vig,
nordvestsjælland, men kom alligevel 3 kvarter for sent til færgen, Bøjden -
Fynshav. Den sejler bare kun hver anden time... En masse tyskere ombord !
Jeg landede hos Flugt ved Sønderborg, netop som han var på vej ud til
drengene med madpakken, heldigt! els havde jeg aldrig fundet nogen af dem !
Ude på post 2, arrangeret dejligt ude i vandet - så *nogen* sku ha støvlerne
af, for at score 1200 points, hehe.
Det var grinern, efterhånden som holdene dumpede ind, "slog" om de våde tæ'r
og sandet, vandet er heller ikk særligt varmt endnu ...
Røverheat til afslutning på dejlig ræsdag, græsbane og FED skovskråning med
tricky rødder, der bare blev værre og knallerterne ku slå a' som forårskåde
ponyer
Jeg fik go aftensmad med de andre rødder, og et par øller - en time på
øjet - OG så afsted mod Pluto. Kl. ca 01.30 efter at ha tigget noget benz
hos Mads, for Honda var på lavt blus..
I Kolding, måske kl halv 3? fik opringning på mobilbams, kørevejledning til
Pluto .. Bams går død for strøm med adresse og det hele!!! Og jeg cyklede
Kolding rundt efter tlfbox eller venligtsindet mobilbamsejer - uden held !
Okæ, hellere køre end fryse, havde en idé om hvor Pluto befandt sig -
afsted. Meeen , de skide skove er faktisk temmelig kolde kl bæ om morgenen,
brrr, og jeg ku jo ikke finde det!
Kørte frem og tilbage ad de veje, der _måske_ var rigtige, indtil det var
altfor lyst ...
Og plusli sad der det rigtige vejnavn, vokset helt ind i hækken, det var
bare altfor sent, baren næsten lukket(kun 3 øl til mig.., for lidt til at
falde i søvn på) .
Slumre til 10, masse kaffe og kigge lidt rundt, for pokker da der var mange
cykler! Desværre syns jeg jeg hørte, at det blev Plutos sidste træf ??Det er
synd, fedt sted, søde folk
Og så var Honda sgu punkteret .. den var sgi godt nok tung at bakke(troede
det var mig der var kvæstet..), ahhhr - måtte ha noget nødluft, og els
afsted til tanken og noget mer luft
Tog Broen, med en "dækpilot" i bagdækket - fuld fart hjemad, og hva faen
laver den knallert nu - og bagdækket er fladt igen!, men dennegang kun 3 km
hjemmefra - århh, hva faen der er dækstrammer på, triller hjem lisså blødt
)

Endnu en tur med Honda
Knap 500 km på 1½ døgn
Og Honda strøg over Broen igen, igen
- dots -
Honda CRM125 R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=216

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 01-06-03 21:59

Damn, så var det jo dig jeg så ved morgenmaden med punkteret bagdæk. Viste
ikke du kom forbi Pluto. Må erkende jeg heller ikke sprang til med en
hjælpende hånd, men der var jo allerede omkring 10 fyre igang med at hjælpe
dig

Jeg skal nok "hilse på" næste gang jeg ser dig.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : dots

Dato : 02-06-03 14:40

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Damn, så var det jo dig jeg så ved morgenmaden med punkteret bagdæk. Viste
> ikke du kom forbi Pluto.

Det vidste jeg heller ikke selv, før godt ud på aftenen. Drengene havde jo
kørt ræs og var lidt trætte, men jeg havde bare drevet den af hele dagen og
var topfrisk, såe kan man jo lisså godt kigge forbi

Må erkende jeg heller ikke sprang til med en
> hjælpende hånd, men der var jo allerede omkring 10 fyre igang med at
hjælpe
> dig

Ja, og det var jeg dælme glad for! - et held at de lige havde sådan en
kompressordims

> Jeg skal nok "hilse på" næste gang jeg ser dig.

Jeg er på farten igen til Midtjylland Rally d.14. juni, kører herfra d.13.
Måske kører jeg til Humle træf, ved ikk endnu.. Der skulle du også hen ?
For pokker da det tager godt på knopdækkene at køre motorvej, kørte bare fra
Nyborg til Slagelse - ved ikke hva mit fordæk ligner, men snart kører jeg
vist motard!
Nu står Honda derude med ny slange i bagdækket, klar til hvadsomhelst - Stor
TAK til Kenneth, som engang i april skrev en udførlig vejledning i dækskift,
uden den havde jeg nok bøvlet med det endnu, mit _første_ dækskift på egen
hånd!

Vi ses derude
dots

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-06-03 15:39

Nå, godt du kom helt hjem.

Jo, jeg skal til Humle og det er der vist flere herinde fra som skal

Tror lige jeg starter en ny tråd, så man har lidt overblik

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-06-03 16:32

"dots" <dots@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Måske kører jeg til Humle træf, ved ikk endnu.. Der skulle du også hen ?

Åhja - Humletræf, DET er godt! Kanon hyggeligt, og nogen fede typer. Og så
er det i Ebeltofts gamle dansepavillon fra forrige århundrede, perfekte
rammer til et træf.
Det kan jeg varmt anbefale.

Rittig

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 02-06-03 18:14

Jep. Kommer du selv ??

Fra : Claus Rittig

Dato : 02-06-03 19:28

> Jep. Kommer du selv ??

Nej, desværre ikke denne gang, 14. Juni er jeg pit-crew for et sidevognsteam
på Aalborg Væddeløbsbane (Nordisk mesterskab).

Rittig