Swedish Bikemeet 2003
Fra : Dobert

Dato : 01-06-03 18:47

Huhm..

Så er man igen blevet vågen efter en ret lang, men temmelig fed weekend i
Sverige - til Swedish Bikemeet 2003

Nu hvor jeg er kommet hjem og har fået tankerne lidt på plads og fået lidt
ro, var jeg lidt nysgerrig mht. hvad andre syntes om Swedish Bikemeet i år?

Det var for mit vedkommende 3 gang jeg var afsted, og turen var som
sædvanlig rigtig god og hyggelig, men jeg må ærligt indrømme at det nok er
sidste gang for mit vedkommende at jeg skal afsted derop...

Hvorfor så det?, spørger den vakse læser af mit indlæg nok sig selv om nu..

Jo, i mine øjne er Swedish Bikemeet simpelthen blevet for stort... Da vi kom
torsdag, var der propfyldt overalt.. Det var umuligt at få en plads der hvor
man gerne ville ligge, men var henvist til at køre laaaaaaaaaaangt væk fra
det hele for at alle kunne få plads. Alt var plastret ind i markerings
strimmel, og overalt var der mennesker.. Man holdte i kø for at komme ind på
pladsen, man stod i kø for at komme på toilet, man stod i kø for at stå i kø
for at få morgenmad.. overalt var der mennesker, larmende unger der bragede
rundt på pladsen på medbragte mini-cross maskiner, hunde og jeg kunne blive
ved... Derudover var bod området samt gøgl området udvidet igen i år..

Om det bare var mig der har det indtryk eller om det er noget som folk
generelt kan nikke genkendende til, kan jeg ikke helt blive enig med mig
selv om, og det er nok også derfor jeg skriver dette indlæg... Det KUNNE jo
være at jeg ikke var den eneste der syntes at helikopter rundfart ikke
rigtig hører sig til på et motorcykeltræf..

Thomas
GPZ500S

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-06-03 19:14

"Dobert" <dogbert@dilbert.denmark> skrev i en meddelelse
> [...]
fået lidt
> ro, var jeg lidt nysgerrig mht. hvad andre syntes om Swedish

Hej.

Det er første gang at jeg har været der, men jeg syntes alt i alt, at
det har været en positiv oplevelse.

I mine øjne, skal der være mange mennesker til et sådanne arrangement,
det hører vel ligesom lidt med til det hele,
talte med en på Malerklemmen i dag, han havde talt med en kontrollør
ting/mand ?, og han havde sagt at der var solgt lige omkring 10.000
adgangsbilletter

jeg troede nu at den helikopter var en politi ting !, der kan man bare
se ,

Men hvorfor helvede skal de Svenskere gå og snotte/spytte hele tiden
!, det er fandme ulækkert, med deres snus klatter overalt *PFØJJJ*

Jeg syntes til gængæld, at hvis der var en cykel, der kørte såån
liiiiige lidt for stærkt, imellem alle menneskerne, så var det 90%
sikkert en Dansker, lidt flovt !

Men det er så absolut ikke sidste gang at jeg/vi er deroppe.

Jeg så dig for resten godt )))

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Dobert

Dato : 01-06-03 19:24

Helikopteren var en tourist ting.. men det er rigtigt at politiet også havde
et piskeris deroppe.. *GG*