mc forum
Fra : eli

Dato : 01-06-03 00:24

Hej!

Nogle der kender til mc-forum i ølstykke..
Erfaringer( som selvfølgelig kan være vidt forskellige )

--
M.v.h
Dan

Fra : carlsen

Dato : 01-06-03 09:28

hold dig væk, deres cykler er for dyre og de overhoder ikke ret meget af det
de lover:....

Tidligere kunde

Mvh.
Carlsen

Fra : BoS

Dato : 02-06-03 08:09

> Nogle der kender til mc-forum i ølstykke..
> Erfaringer( som selvfølgelig kan være vidt forskellige )

En af mine kammerater har ret usle erfaringer med ham. Ham ville jer ikke
handle med, med mindre det bare drejede sig om en dåse kædefedt...

mvh Bo

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 02-06-03 13:03

købte min xj600n (1600 km gammel) hos ham for nogle år siden....med en
100-66-33 garanti over 3 måneder, da jeg efter 1 uge kom tilbage med en
kobling der knabt kunne trækkes sagde han at der kunne slås halv
skade....det endte med advokat trusler før han gav mig et nyt
kabel....montering kunne der ikek blive snak om (det var nu ikke svært).

Har ikke handlet der siden...

Lasse
Mille & Karin & Neelix
uhh har kørt næsten 500 km siden i onsdags.....naaj hvor har jeg savnet det

Fra : eli

Dato : 02-06-03 18:19

Så trækker jeg sgu følehornene til mig...Takker!!

--
M.v.h
Dan