Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Savnes: manual til Nikon Coolpix 990
Fra : Møller

Dato : 08-06-03 11:09

Jeg har desværre ikke en manual til firmaets Nikon Coolpix 990, en har lånt
den med hjem og glemt at få den med igen, og nu står jeg med et camera og
kunne godt tænke mig en manual,
Er der en der har et link eller en pdf.fil med manualen, så vil jeg være
taknemmelig for lidt hjælp.

På forhånd mange tak og god pinse
--
Møller

Fra : J W Nielsen

Dato : 08-06-03 11:33

Davs Møller !!!

En søgning på 0,006 sekund på Google gav bla. følgende link:

http://www.cs.mtu.edu/~shene/DigiCam/User-Guide/990/

- måske kan det bruges ?

Mvh
Jørgen

Fra : Møller

Dato : 08-06-03 12:08

"J W Nielsen" <jwn@tdcadsl.dk> wrote in message
> Davs Møller !!!
>
> En søgning på 0,006 sekund på Google gav bla. følgende link:
>
> http://www.cs.mtu.edu/~shene/DigiCam/User-Guide/990/
>
> - måske kan det bruges ?

Den var flov, jeg græmmes.
Jeg havde selv været inde på vor ven google, men må havde brugt forkerte
søgeord,
jeg græmmes, og går nu en lang tur i haven med bøjet hoved,

Og takker mange gange
--
Møller

Fra : J W Nielsen

Dato : 08-06-03 14:42

Ja, måske har sommervarmen haft sin indflydelse....
Når nu du alligevel går rundt i haven, så husk at tage nogle gode billeder

Jørgen